تاریخ : یکشنبه, ۱۷ تیر , ۱۴۰۳ 1 محرم 1446 Sunday, 7 July , 2024
1

ثبت افزون بر ۳۹۰هزار بازدید نوروزی از جاذبه‌های علی‌آبادکتول

  • کد خبر : 106133
  • 15 آوریل 2023 - 14:48
ثبت افزون بر ۳۹۰هزار بازدید نوروزی از جاذبه‌های علی‌آبادکتول
سخنگوی ستاد اجرایی خدمات سفر استان گلستان و مسئول روابط‌عمومی و امورفرهنگی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان از ثبت افزون بر ۳۹۰هزار بازدید از جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و توریستی علی‌آبادکتول در ایام طرح نوروزی خبر داد.

به گزارش صنعت و توریسم به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان، مسعود زیارتی روز شنبه ۲۶ فروردین‌ماه ۱۴۰۲ با تشریح آخرین آمار تجمیعی گردشگران نوروزی ۱۴۰۲ در شهرستان علی‌آبادکتول ضمن اشاره به این‌که امسال ثبت آمار گردشگران نوروزی از ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ آغاز شد، گفت: از ۱۶ اسفندماه سال گذشته تا پایان روز سیزدهم فروردین ۳۹۰هزار و ۹۸۵ بازدید از جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و توریستی شهرستان علی‌آبادکتول به ثبت رسیده است.

مسئول روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان خاطرنشان کرد: در این بازده زمانی تعداد ۲۳۵هزار و ۷۳۰ بازدید از جاذبه‌های طبیعی، ۱۳۱هزار و ۶۰۵ بازدید از جاذبه‌های دست‌ساز و ۲۳هزار و ۶۵۰ بازدید از مراکز صنایع‌دستی این شهرستان به ثبت رسیده است.

اقامت بیش از ۱۳هزار نفر-شب در اقامتگاه‌های شهرستان

او در ادامه گفت: از ۱۶ اسفندماه سال گذشته تا سیزدهم فروردین سال جاری تعداد ۱۳هزار و ۲۸۹ نفر-شب اقامت در مراکز اقامتی رسمی، غیررسمی و اضطراری علی‌آبادکتول به ثبت رسید.

سخنگوی ستاد اجرایی خدمات سفر استان گلستان با اشاره به این‌که در این مدت ۸هزار و ۳۱۳ نفر-شب در مراکز اقامتی رسمی شهرستان اسکان داشتند، یادآور شد: در مدت مذکور همچنین ۴هزار و ۱۲۲ نفر اقامتگاه‌های غیررسمی و ۸۵۴ نفر نیز اقامتگاه‌های اضطراری شهرستان را برای اقامت انتخاب کردند.

او همچنین گفت: از ۱۶ اسفندماه سال گذشته تا پایان روز سیزدهم فروردین سال جاری همچنین در راستای ارائه خدمات مناسب به مسافران و گردشگران ورودی به شهرستان علی‌آبادکتول، تعداد ۱۵۱ بازدید نظارتی از مراکز اقامتی و رستوران‌ها و مراکز پذیرایی و بین‌راهی شهرستان توسط کارشناسان گردشگری اجرایی شد.

لینک کوتاه : https://sanattourism.ir/?p=106133

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.