تاریخ : یکشنبه, ۱۷ تیر , ۱۴۰۳ 1 محرم 1446 Sunday, 7 July , 2024
2
مدیر آبفای لنجان خبر داد؛

تکمیل ۱۰۰ درصدی ایستگاه های پمپاژ فاضلاب زرین شهر-ورنامخواست و سده لنجان

  • کد خبر : 97137
  • 23 آگوست 2022 - 15:26
تکمیل ۱۰۰ درصدی ایستگاه های پمپاژ فاضلاب زرین شهر-ورنامخواست و سده لنجان
مدیر آبفای لنجان از پیشرفت 100 درصدی ایستگاه های پمپاژ فاضلاب زرین شهر-ورنامخواست و سده لنجان خبر داد.

به گزارش صنعت و توریسم به نقل از علی ناظمی درباره روند احداث ۳ ایستگاه پمپاژ فاضلاب در شهرستان لنجان گفت: ایستگاه پمپاژ فاضلاب زاینده رود با پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی و ۲ ایستگاه پمپاژ پساب زرین شهر-ورنامخواست و سده لنجان با پیشرفت فیزیکی۱۰۰ درصدی آماده بهره برداری است.

وی با بیان این که تکمیل شبکه فاضلاب شهرهای باغ بهادران، چرمهین و باغشاد و روستاهای بالادست و مجاور زاینده رود در منطقه لنجان به اعتبار ۲۵۰۰ میلیارد تومانی نیاز دارد اظهار داشت: تا کنون ۳۲ کیلومتر از شبکه فاضلاب در شهر باغ بهادران اجرا و تصفیه خانه آن نیز در مدار بهره برداری است و برای تکمیل به ۲۰ کیلومتر لوله گذاری نیاز دارد.

مدیر آبفای لنجان همچنین به تکمیل طرح آبرسانی به شهرهای باغ‌بهادران، چرمهین، باغشاد و برخی روستاهای اطراف این شهرها اشاره و افزود: تامین اعتبار این طرح آبرسانی که مطالبه مهم مردمان این شهرستان است در سفر اخیر رئیس جمهور به اصفهان تصویب شده است و تکمیل آن به ۷۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

ناظمی به عملیات اجرایی توسعه و اصلاح شبکه های آب و فاضلاب در این شهرستان و در ۵ ماهه نخست سال اشاره و بیان کرد: در این مدت ۵۴۰۰ متر از شبکه آب و فاضلاب در ۷ شهر و ۴۱ روستای این شهرستان با لوله هایی در قطرهای ۲۰۰ تا ۶۰۰ میلی متر با اعتباری بالغ بر ۱۲۲ میلیارد رسال توسعه و اصلاح یافت.

وی افزود:  همچنین اصلاح و توسعه شبکه توزیع آب منطقه لنجان در شهرهای زرین شهر، سده لنجان، چمگردان، زاینده رود، باغبادران، باغشاد، و روستاهای کلیشادرخ، کچوئیه بالا، چم نور در ۵ ماهه نخست سال جاری به متراژ ۹۷۰ متر در قطرهای ۳۲، ۵۰ ، ۶۳، ۷۵، ۹۰ و۱۱۰ میلی متر، انجام گرفته است.

مطالب دیگر در حوزه شهرداریها را در صنعت و توریسم دنبال کنید

لینک کوتاه : https://sanattourism.ir/?p=97137

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.