تاریخ : پنج شنبه, ۱۴ تیر , ۱۴۰۳ 28 ذو الحجة 1445 Thursday, 4 July , 2024
3

تکمیل و بهره‌برداری نهایی از ایستگاه‌های مترو محدوده شهرداری منطقه ۸

  • کد خبر : 69010
  • 23 جولای 2020 - 11:16
تکمیل و بهره‌برداری نهایی از ایستگاه‌های مترو محدوده شهرداری منطقه ۸

تکمیل و بهره‌برداری نهایی از ایستگاه‌های مترو محدوده شهرداری منطقه ۸  در جلسه ای با حضور شهردار منطقه ۸ تبریز و معاون مالی اقتصادی سازمان قطار شهری تبریز در خصوص مشارکت در پیشبرد پروژه قطار شهری تبریز و تکمیل و بهره برداری از ایستگاه های مترو، بحث و تبادل نظر شد. به گزارش شهریار، علی […]

تکمیل و بهره‌برداری نهایی از ایستگاه‌های مترو محدوده شهرداری منطقه ۸ 

در جلسه ای با حضور شهردار منطقه ۸ تبریز و معاون مالی اقتصادی سازمان قطار شهری تبریز در خصوص مشارکت در پیشبرد پروژه قطار شهری تبریز و تکمیل و بهره برداری از ایستگاه های مترو، بحث و تبادل نظر شد.

به گزارش شهریار، علی مدبر، شهردار منطقه ۸ در این دیدار بر لزوم مشارکت برای تکمیل و بهره برداری نهایی از ایستگاه های مترو در منطقه تاریخی فرهنگی شهر تاکید و در این راستا اعلام آمادگی خود را در ایستگاه های سطح حوزه از قبیل ایستگاه بهشتی، میدان ساعت و میدان کهن و … اعلام کرد.

مدبر بر لزوم تناسب معماری داخلی و خارجی ایستگاه های منطقه تاریخی شهر با هویت تاریخی محدوده ایستگاه، تاکید کرده و خواستار تشکیل کارگروه معماری و  توجه ویژه به تناسب معماری ایستگاه های مترو با بافت تاریخی پیرامون ایستگاه، در محدوده مرکزی شهر شد.

در ادامه این جلسه پیرامون تعیین تکلیف نهایی ایستگاه های میدان کهن، میدان شهید بهشتی و میدان ساعت که خود ایستگاه ها مورد بهره برداری قرار گرفته ولی نماکاری بیرونی ایستگاه ها انجام نپذیرفته است و جلوه نامناسبی به بافت تاریخی شهر بخشیده است، توافقاتی حاصل شد.

 

مطالب دیگر در حوزه شهرداری ها را در توریسم پرس دنبال کنید

 

 

 

 

لینک کوتاه : https://sanattourism.ir/?p=69010

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.