تاریخ : یکشنبه, ۱۰ تیر , ۱۴۰۳ 24 ذو الحجة 1445 Sunday, 30 June , 2024
0
همزمان با دهه تولید و تجارت

تور صنعتی بازدید اعضای اردوی راهیان پیشرفت از شهرک صنعتی زاهدان برگزار شد

  • کد خبر : 119814
  • 26 ژوئن 2024 - 10:25
تور صنعتی بازدید اعضای اردوی راهیان پیشرفت از شهرک صنعتی زاهدان برگزار شد
تور صنعتی بازدید اعضای اردوی راهیان پیشرفت از چند واحد تولیدی مستقر در شهرک صنعتی زاهدان جاده میرجاوه برگزار شد.

به گزارش صنعت و توریسم به‌نقل از روابط عمومی همزمان با دهه تولید و تجارت، تور صنعتی بازدید اعضای اردوی راهیان پیشرفت از چند واحد تولیدی مستقر در شهرک صنعتی زاهدان جاده میرجاوه برگزار شد.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان گفت: این تور صنعتی، توسط معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان و همکاری سازمان جوانان هلال احمر و با مشارکت شرکت شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان برگزار شد.

وی اظهار داشت: بازدید نوجوانان و جوانان از دستاوردهای انقلاب اسلامی،توانمندها و ظرفیت های واحدهای تولیدی مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی استان از اهداف مهم برگزاری این تور صنعتی امی باشد.

” علیرضا راشکی” یادآور شد:در این تور صنعتی ۷۰ نفر از اعضای اردوی راهیان پیشرفت از سه واحد تولیدی” سایان فولاد زاهدان” ، ” پلیمر پاکت پرند” و ” استحکام صدف بلوچستان” بازدید کردند.

رییس هیات مدیره شرکت شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان گفت: معرفی توانمندی ها و ظرفیت های تولیدی واحدهای صنعتی در سطح استان به جامعه نخبگانی،سرمایه گذاران، کارآفرینان به ویژه نسل نوجوان و جوان، یکی از اهداف گرامیداشت دهه تولید و تجارت است.

راشکی افزود: به علاوه تبیین دستاوردهای تولیدی و صنعتی استان و انتقال روایت گونه آن به آحاد جامعه به منظور ایجاد انگیزه و خود باوری از دیگر اهداف برگزاری این گونه تور صنعتی است.

لینک کوتاه : https://sanattourism.ir/?p=119814

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.