تاریخ : یکشنبه, ۱۷ تیر , ۱۴۰۳ 1 محرم 1446 Sunday, 7 July , 2024
3

تملک و آزادسازی بیش از ۶۳ هزار و هفتصد و سی و چهار متر مربع توسط شهرداری خوی

  • کد خبر : 107823
  • 20 می 2023 - 10:02
تملک و آزادسازی بیش از ۶۳ هزار و هفتصد و سی و چهار متر مربع توسط شهرداری خوی
مدیر املاک شهرداری خوی از تملک ۶۳ هزار و هفتصد و سی و چهار متر مربع املاک شهر در سال گذشته خبر داد.

به گزارش صنعت و توریسم به‌نقل از مدیریت ارتباطات شورای اسلامی شهر و شهرداری خوی، باقری با اشاره به حجم بالای توافقات در سال گذشته گفت: عرض کم معابر و گره‌های ترافیکی از دغدغه های مهم مدیریت شهری در محدوده شهری است که طبق دستور شهردار محترم بدون وقفه در حال انجام توافقات لازم برای مسیرگشایی های مهم در سطح شهر هستیم.

وی افزود: در طول سال گذشته برای تملک ۶۳ هزار و هفتصد و سی و چهار متر مربع ، نزدیک ۱۰۲ میلیارد تومان هزینه شده است که ماحصل آن تعریض معابری چون کمربندی شهید سلیمانی، میدان امام حسین (ع)، کوچه حاتم خان ، کوچه کمال ، ۱۶ متری نوری ، قویونچلار ، آستانه علی و چندین معبر دیگر بوده است.

مدیر واحد املاک شهرداری خوی تملک های ادامه مسیر کمربندی شهید سلیمانی را یکی از دغدغه های مهم شورای شهر و شهرداری عنوان کرد و گفت : با توجه به اینکه تعداد زیادی از املاک در این مسیر در دست وراث مالکین می باشند توافق و مصالحه این قطعات بسیار زمان بر می باشد که با تدبیر مدیریت شهری و همکاری قوه قضاییه صرفاً سه تملک دیگر تا بازگشایی کامل مسیر این کمربندی باقی مانده است.

باقری تملک پلاک های دیگری از مسیرگشایی کوچه حاتم خان در طول چند ماه گذشته را از فعالیت های مهم حوزه املاک خواند و گفت: در ادامه تلاش‌های گذشته، در سال جاری نیز در تلاش هستیم دو ملک باقی مانده از مسیرگشایی کوچه حاتم خان نیز تملک گردد تا به مقدار قابل توجهی از بار ترافیکی خیابان انقلاب کاسته شود.

وی در پایان از همکاری مردم با شهرداری خوی قدردانی کرد و افزود: رفع گره های ترافیکی و تسریع در مسیرگشایی ادامه کمربندی از اقدامات مهم شهرداری است که توأمان ادامه خواهد داشت.

مطالب دیگر در حوزه شهرداری ها را در صنعت و توریسم دنبال کنید

لینک کوتاه : https://sanattourism.ir/?p=107823

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.