تاریخ : یکشنبه, ۱۷ تیر , ۱۴۰۳ 1 محرم 1446 Sunday, 7 July , 2024
4

تمام موارد ايمني براي افتتاح و بهر‌ه‌برداري از بخش شرقي خط ۷ مهياست

  • کد خبر : 54430
  • 10 آگوست 2019 - 14:50
تمام موارد ايمني براي افتتاح و بهر‌ه‌برداري از بخش شرقي خط ۷ مهياست

 در بازديد از بخش شرقي خط ۷ متروي تهران مطرح شد؛ تمام موارد ايمني براي افتتاح و بهر‌ه‌برداري از بخش شرقي خط ۷ مهياست مديرعامل شركت راه‌آهن شهري تهران و حومه (مترو) گفت: دو ایستگاه در بخش شرقي خط ۷ متروي تهران شامل ايستگاه بسيج و ميدان محمديه به‌طول هشت و نيم کیلومتر تا چند […]

 در بازديد از بخش شرقي خط ۷ متروي تهران مطرح شد؛

تمام موارد ايمني براي افتتاح و بهر‌ه‌برداري از بخش شرقي خط ۷ مهياست

مديرعامل شركت راه‌آهن شهري تهران و حومه (مترو) گفت: دو ایستگاه در بخش شرقي خط ۷ متروي تهران شامل ايستگاه بسيج و ميدان محمديه به‌طول هشت و نيم کیلومتر تا چند روز آينده وارد مدار بهره‌برداري می‌شود.

به گزارش روابط عمومي و بين‌الملل شركت راه‌آهن شهري تهران و حومه (مترو) علي امام، مديرعامل اين شركت به‌همراه فرنوش نوبخت، مديرعامل شركت بهره‌برداري متروي تهران و حومه، مجري و مديران از بخش شرقي خط ۷ بازديد كرده و از نزديك در جريان روند آماده‌سازي دو ايستگاه بسيج و محمديه قرار گرفتند.

در اين مراسم ضمن بازديد كلي از فرايندهاي اين بخش، تاكيد شد: آمادگي كامل وجود دارد تا چند روز آينده اين بخش وارد مدار بهره‌برداري شود.

امام با اشاره به تكميل شدن بخش ساختماني و تجهيزاتي مورد نياز براي بهره‌برداري دو ايستگاه بسيج و محمديه، گفت:۴ رام قطار جدید که در داخل کشور مونتاژ شده نيز به‌همراه اين دو ايستگاه به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

شايان ذكر است شركت بهره‌برداري متروي تهران نيز برنامه‌ريزي لازم را جهت بهره‌برداري و ارايه خدمات به شهروندان انجام داده است.

به گفته مديرعامل شركت راه‌آهن شهري تهران و حومه (مترو) اين خط داراي بیشترین ایستگاه‌های تقاطعی با شبکه متروی تهران است كه اين امر منجر به بهره‌وري بالاي استفاده از شبكه متروي تهران خواهد شد.

گفتني است مراسم افتتاح به‌زودي با حضور شهردار تهران و تعدادي از مسئولان و دست‌اندرکاران کشور انجام خواهد شد.

بنا بر اين گزارش، ایستگاه میدان محمدیه واقع در منطقه ۱۲ تهران؛ یک ایستگاه تقاطعی است كه ایستگاه خط ۱ آن سال ۱۳۸۰ افتتاح شده و به‌زودی ایستگاه خط ۷ نیز وارد مدار بهره‌برداري مي‌شود.

لازم به ذكر است ايستگاه بسيج واقع در منطقه ۱۴ تهران نيز داراي دو ورودي است كه در تقاطع بزرگراه شهيد محلاتي و بسيج واقع شده و با راه‌اندازي اين ايستگاه، شهروندان ضمن استفاده از شبكه مترو، به ايستگاه‌هاي اتوبوس BRT  پايانه خاوران و دانشگاه علم و صنعت دسترسي خواهند داشت.

گفتني است ايستگاه بسيج قبلاً افتتاح شده بود كه به‌دليل عدم رعايت موارد ايمني تعطيل شد و حالا با رفع مشكلات و رعايت نكات ايمني مورد نياز؛ دوباره به بهره‌برداري مي‌رسد.

منبع:شرکت راه آهن شهری تهران و حومه 

مطالب دیگر در حوزه اجتماعی را در توریسم پرس دنبال کنید.

 

لینک کوتاه : https://sanattourism.ir/?p=54430

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.