تاریخ : یکشنبه, ۱۷ تیر , ۱۴۰۳ 1 محرم 1446 Sunday, 7 July , 2024
1
شهرداری اردبیل:

تقدیم بودجه ۱۹ هزار میلیاردی ۱۴۰۲ شهرداری به شورا/ تحقق ۹۰ درصدی بودجه سال‌جاری

  • کد خبر : 103851
  • 02 فوریه 2023 - 10:40
تقدیم بودجه ۱۹ هزار میلیاردی ۱۴۰۲ شهرداری به شورا/ تحقق ۹۰ درصدی بودجه سال‌جاری
شهردار اردبیل از تقدیم لایحه بودجه ۱۴۰۲ با افزایش ۳۶ درصدی به مبلغ ۱۹ هزار میلیارد ریال به شورای اسلامی شهر اردبیل خبر داد.

به گزارش صنعت و توریسم به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اردبیل، محمود صفری در آیین تقویم لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری اردبیل، مناطق و سازمان‌های وابسته به شورای اسلامی شهر اردبیل که با حضور آیت‌الله سیدحسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، سیدحامد عاملی استاندار اردبیل، جمعی از مدیران و اعضای شورای اسلامی شهر اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ با اعتبار ۱۹ هزار میلیاد ریالی و افزایش ۳۶ درصدی تقدیم شورای اسلامی شهر اردبیل شد.
🔸وی افزود: ۳۹ درصد بودجه سال آتی مربوط به حوزه جاری و مابقی مربوط به حوزه عمرانی است که اختصاص بیشترین بودجه به بحث عمرانی اقدامی بزرگ و شاخص است.
-شهردار اردبیل با بیان این‌که تاکنون ۷۰ درصد بودجه سال جاری تحقق یافته است، افزود: با شروع تخفیفات در مطالبات شهرداری اردبیل به‌ مناسبت دهه فجر ۲۰ درصد دیگر محقق و به ۹۰ درصد خواهد رسید که این امر از سال ۹۰ تاکنون در مدیریت شهری محقق نشده بود.
🔸صفری بیان این‌که تمام تلاش شهرداری تامین زیرساخت‌ها و توسعه مناطق مختلف شهری است، تصریح کرد: یکی از اولویت‌های ما در مجموعه شهرداری، اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام بزرگ بود که از جمله این پروژه تکمیل پل غیرهمسطح قدس بود که زیر بار ترافیک رفت و در حال حاضر تنها بحث زیباسازی پل باقی‌مانده است؛ همچنین پل نیایش نیز در کمتر از یکسال از پیشرفت فیزیکی ۸ درصدی به بالای ۹۰ درصد رسیده که در روزهای آتی به بهره‌برداری خواهد رسید.
🔸وی همچنین به تکمیل و تحویل پروژه‌های نیمه‌تمام پل سردار شهید سلیمانی و دوربرگردان چهارراه ورزش اشاره کرد و گفت: در کنار اتمام پروژه‌های نیمه تمام، شروع ۴۴۴ پروژه‌های عمرانی نیز در دستور کار قرار دادیم که بخشی از این پروژه‌ها به بهره‌برداری رسید و مابقی نیز در اسرع‌وقت آماده و تحویل شهروندان می‌شود‌.
🔸شهردار اردبیل با اشاره به پروژه‌های آماده افتتاح نیز گفت: ۱۵ هزار میلیارد ریال طرح‌های عمرانی در شهرداری آماده افتتاح است که تعدادی در دهه فجر افتتاح خواهد شد. در راستای روان‌سازی ترافیک بسیج، عملیات خاکبرداری پل بسیج نیز در حال انجام است که عملیات عمرانی به‌صورت رسمی به‌زودی آغاز می‌شود.
🔸صفری به بحث سرمایه‌گذاری و طرح‌های مشارکتی اشاره کرد و ادامه داد: ۱۶ پروژه مشارکتی وارد عملیات اجرایی شده که از جمله این پروژه‌ها مجتمع تجاری مسکونی دوقلوی دکوسنتر با ۷۰۰ واحد واقع در ورودی شهر از سمت خلخال؛ تعیین تکلیف مجمتع تجاری خدماتی رز در راستای توسعه مناطق شهری کم‌برخوردار و تصویب انتقال بازار آهن‌فروشان به خارج از شهر بعد از ۱۰ سال بلاتکلیفی بوده است.
-وی با اشاره به ساماندهی ورودی‌های شهر اردبیل نیز، اضافه کرد: طرح ساماندهی و بهسازی ۳ ورودی شهر تصویب که با تصویب یک ورودی دیگر عملیات اجرایی در سال آتی آغاز می‌شود.

✔️پیج رسمے شهردارے اردبیل در اینستاگرام👇
🆔https://instagram.com/shahrdari_ardabil_official_
✔️ڪانال رسمے شهردارے اردبیل👇👇
🆔 https://t.me/shahrdari_ardabil_ir

✔️صفحه رسمے شهردارے اردبیل در بله👇👇
🆔️ https://ble.ir/ardabil_shahrdari

✔️صفحه رسمے شهردارے اردبیل در ایتا👇👇
🆔️ Eitaa.com/ardabil_shahrdari

✔️صفحه رسمے شهردارے اردبیل در روبیکا👇👇
🆔️ https://rubika.ir/ardabil_shahrdari

Telegram (https://t.me/shahrdari_ardabil_ir)
کانال رسمی شهرداری اردبیل

 

مطالب دیگر در حوزه شهرداریها را در صنعت و توریسم دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://sanattourism.ir/?p=103851

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.