تاریخ : یکشنبه, ۱۷ تیر , ۱۴۰۳ 1 محرم 1446 Sunday, 7 July , 2024
2

تقدیر رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی از شهردار خوی

  • کد خبر : 109659
  • 24 ژوئن 2023 - 13:17
تقدیر رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی از شهردار خوی
رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی با اهدای لوحی ، از همکاری و تلاش های شهردار خوی در اجرای برنامه ها و مراسمات مجموعه قضایی و همچنین اجرای اولین یادواره شهدای دستگاه قضایی استان تقدیر کرد .

به گزارش صنعت و توریسم به‌نقل از مدیریت ارتباطات شورای اسلامی شهر و شهرداری خوی، ناصر عتباتی رئیس شورای قضایی و رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی با اهدای لوحی از شهردار خوی تجلیل کرد.

در متن این لوح آمده است ؛

جناب آقای مهندس نصراله پور
شهردار محترم خوی

سلام علیکم،
شهادت بالاترین فضیلتی است که خداوند به پاک‌ترین جهادگران در راه خویش عطا می‌نماید و الحق سخنی بالاتر و معنوی تر از ذکر مقام این آسمانیان و زنده نگهداشتن میراث ماندگارشان نیست و بی شک به فرموده مقام عظمای ولایت ، اهتمام به زنده نگه داشتن یاد و رشادت‌های شهدا و تکریم خانواده آن بزرگواران نشان لیاقت ای است که خداوند سبحان به برکت پاکی خون آن پرستوهای عاشق ، به جاماندگان از قافله کاروان عاشورایی تقدیم می کند .

بسی مایه سعادت است که به همت دادگستری استان آذربایجان غربی و همراهی سپاه شهدای استان و بسیج حقوقدانان این سپاه و تلاش بزرگوارانی چون شما شاهد برپایی مراسم باشکوه اولین یادواره گرامیداشت شهدای دستگاه قضایی استان بودیم که با مراسمی در خور و با استقبال بی نظیر مردم شهید پرور و عزیز استان همراه بود .

اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره رشادت ها و دلاورمردی های شهیدان گرانقدر ، رزمندگان و ایثارگران انقلاب و اسلام برخورد لازم میدانم از همه شما عزیزانی که در برگزاری مراسم اولین یادواره گرامیداشت شهدای دستگاه قضایی استان آذربایجان غربی تلاش نموده‌اید تقدیر و تشکر نموده و توفیقات روز افزونتان را در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و تحت زعامت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از درگاه خداوند متعال مسئلت نمایم .

ناصر عتباتی- رئیس شورای قضایی رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی

مطالب دیگر در حوزه شهرداری ها را در صنعت و توریسم دنبال کنید

لینک کوتاه : https://sanattourism.ir/?p=109659

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.