تفاهمنامه همکاری فیمابین بانک پارسیان و شرکت ملی پست
مدیران عامل بانک پارسیان و شرکت ملی پست، تفاهم نامه همکاری دوجانبه امضا کردند.
بانک پارسیان پیشرو در نظام بانکی از طریق ارائه خدمات و تسهیلات متنوع
با انعقاد این تفاهمنامه خدمات بانکی به وسیله پست به صورت نیابتی صورت میگیرد.
کورش پرویزیان،مدیرعامل بانک پارسیان در این مراسم با ابراز خرسندی از امضای این تفاهم نامه،عنوان کرد:بانک پارسیان با ارائه سبد خدماتی و تسهیلاتی متنوع و تکمیل محصولات توانسته است به یک بانک پیشرو در نظام بانکی کشور تبدیل گردد.
مدیرعامل بانک پارسیان در ادامه گفت: اعتماد عمومی به کارکنان شرکت ملی پست می تواند ضامن اجرای هرچه بهتر مفاد این تفاهم نامه باشد.
رمضانعلی سبحانی فر، مدیرعامل شرکت ملی پست هم در سخنانی از بانک پارسیان به عنوان یک بانک معتبر و خوشنام در کشور نام برد و اظهار داشت: مدیریت این بانک در نظام بانکی کشور زبان زد است و ما خوشحالیم که همکاری با این بانک را آغاز کرده ایم و امیدواریم که اجرای این تفاهم نامه، منشاء خیر و برکت باشد.
اهمیت خدمات نیابتی پست به ویژه در شرایط همه گیری کرونا
وی به اهمیت خدمات نیابتی پست به ویژه در شرایط همهگیری ویروس کرونا تأکید کرد و گفت:این تفاهمنامه زمینه توسعه این گونه خدمات نیابتی شرکت ملی پست را با بانک ها و سازمان های مشابه فراهم میکند.
کاهش تردد و تجمع مردم در شعب و سطح شهر
کورش پرویزیان افزود: خدماتی که با تفاهمنامه موجود ارائه میگردد،تردد و تجمع مردم در شعب در سطح شهر را کاهش میدهد.
طبق تفاهمنامه منعقد شده،شرکت ملی پست از خدمات و ظرفیتهای بانک پارسیان بهرهمند میگردد و بانک پارسیان نیز توانایی شرکت ملی پست را در ارسال و دریافت مرسولات مورد نظر استفاده میکند.
همچنین با انعقاد تفاهمنامه دیگری همکاری بین مدیران عامل بانک پارسیان، شرکت ملی پست و فروشگاههای زنجیرهای رفاه، سطح همکاری های سه جانبه توسعه مییابد.
براساس این تفاهمنامه که میان کورش پرویزیان مدیرعامل بانک پارسیان، رمضانعلی سبحانیفر مدیرعامل شرکت ملی پست و رسول محمدی مدیرعامل شرکت فروشگاههای زنجیرهای رفاه منعقد شد، با حمایتهای مالی بانک پارسیان، خدمات لجستیکی پست به مشتریان فروشگاههای رفاه گسترش مییابد.
در مراسم انعقاد این تفاهم نامه، کورش پرویزیان، مدیرعامل بانک پارسیان، بر ضرورت گسترش هم افزایی بین دستگاه های مالی و خدماتی تاکید کرده و اظهار امیدواری کرد گسترش همکاریها بین دستگاهها و سازمانهای مختلف مالی و خدماتی، ارزش افزوده اثربخشی برای مردم به همراه داشته باشد.
طبق این گزارش، مدیران عامل بانک پارسیان و شرکت ملی پست و فروشگاههای زنجیرهای رفاه بر توسعه کسب و کارهای اینترنتی، ارتقای زیر ساخت های فنی با بهره برداری از ظرفیتها و قابلیتهای بانکداری نوین تاکید کرده و یادآور شدند:با گشایش این فصل تازه از توسعه همکاریهای مشترک،در شرایط کنونی همهگیری بیماری کرونا و شرایط دشوار معیشتی با رویکردهای نوین ارائه خدمت،درکنار مردم خواهند بود.
منبع:بانک پارسیان
مطالب دیگر در حوزه بانک را در توریسم پرس دنبال کنید