تاریخ : جمعه, ۸ تیر , ۱۴۰۳ 22 ذو الحجة 1445 Friday, 28 June , 2024
0

تفاهم‌نامه همکاری سرمایه‌گذاری بین سازمان منطقه آزاد چابهار با یکی از بزرگترین شرکت‌های سرمایه‌گذاری ایران امضا شد

  • کد خبر : 119757
  • 22 ژوئن 2024 - 9:59
تفاهم‌نامه همکاری سرمایه‌گذاری بین سازمان منطقه آزاد چابهار با یکی از بزرگترین شرکت‌های سرمایه‌گذاری ایران امضا شد
تفاهم نامه همکاری‌های مشترک سرمایه‌گذاری با یکی از بزرگترین شرکت های سرمایه‌گذاری ایران مابين سازمان منطقه آزاد چابهار و شرکت سرمایه‌گذاری شستان منعقد گردید.

به گزارش صنعت و توریسم به‌نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد چابهار؛ در دیدار داود عباسی مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تجاری شستان با حمیرا ریگی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار، تفاهم نامه ای با هدف تسهیل، تسریع، هدایت و حمایت از سرمایه‌گذاری در حوزه‌های ورزش، سلامت، گردشگری، ترانزیت و لجستیک با اولویت پروژه‌های نیمه تمام سازمان صورت گرفت.

دکتر حمیرا ریگی در این دیدار، ضمن دعوت و استقبال از حضور سرمایه گذران در چابهار بیان کرد: قرارگیری ایران در شاهراه ترانزیتی متصل‌کننده آسیا به اروپا و کشورهای جنوبی به کشورهای شمالی محصور در خشکی، ایران را تبدیل به یکی از مراکز مهم خدمات لجستیکی در جهان کرده است، بندر چابهار تنها بندر ایران در حاشیه اقیانوس است و از حضور شرکت شستان که یکی از بزرگترین شرکت‌های سرمایه گذاری در کشور است استقبال می کنیم.

وی در ادامه گفت: پیش زمینه اقتصاد و سرمایه گذاری، تامین امنیت است و آرامش و امنیت امروز در کشور، مرهون خون پاک شهدایی است که از جان و خانواده خود گذشتند تا خاک کشور و انقلاب اسلامی خدشه‌دار نشود.

داود عباسی مدیر عامل شرکت شستان هم با توجه به قرارگیری و جایگاه ویژه چابهار در منطقه اظهار داشت: چایهار، چهار راه تجارت جهان به واقع کامل‌ترین و گویاترین تعبیری است که بر چابهار اطلاق می‌شود است، نقطه اتصالی که جنوب و شرق جهان را به سهولت به شمال و شرق متصل می‌کند و به نوعی این بندر راهبردی نقطه اتصال کریدور شمال-جنوب است.

عباسی در خصوص سرمایه‌گذاری در این منطقه گفت: ظرفیت ها و توانمندی های منطقه ما را بر آن کرد تا شرکت بازرگانی و تجاری شستان در بخش های ورزش، سلامت، گردشگری، ترانزیت و لجستیک سرمایه گذاری نماییم.

در خاتمه‌ این نشست تفاهم نامه ای مابین سازمان منطقه آزاد چابهار و شرکت بازرگانی و سرمایه گذاری شستان به امضا رسید.

لینک کوتاه : https://sanattourism.ir/?p=119757

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.