تاریخ : سه شنبه, ۱۲ تیر , ۱۴۰۳ 26 ذو الحجة 1445 Tuesday, 2 July , 2024
2

تعطیلی شعب بانک ایران زمین در دو استان به منظور پیشگیری از شیوع کرونا

  • کد خبر : 75051
  • 09 نوامبر 2020 - 10:46
تعطیلی شعب بانک ایران زمین در دو استان به منظور پیشگیری از شیوع کرونا

تعطیلی شعب بانک ایران زمین در دو استان به منظور پیشگیری از شیوع کرونا در ادامه شیوع کرونا و قرمز شدن وضعیت استان های لرستان و کهکیلویه و بویر احمد کلیه ادارات این استان ها به منظور قطع زنجیره کرونا به مدت یک هفته تعطیل شدند. به گزارش توریسم پرس به نقل از روابط عمومی […]

تعطیلی شعب بانک ایران زمین در دو استان به منظور پیشگیری از شیوع کرونا

در ادامه شیوع کرونا و قرمز شدن وضعیت استان های لرستان و کهکیلویه و بویر احمد کلیه ادارات این استان ها به منظور قطع زنجیره کرونا به مدت یک هفته تعطیل شدند.

به گزارش توریسم پرس به نقل از روابط عمومی با توجه به وضعیت بحرانی در استان های لرستان و کهکیلویه و بویر احمد و مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا کلیه ادارات استان های لرستان و کهکیلویه وبویراحمد به مدت یک هفته تعطیل شدند.
بنابر مصوبه کمیسیون هماهنگی بانک ها و در راستای پیشگیری از شیوع دوباره ویروس کرونا و قطع زنجیره این ویروس کلیه شعب بانک ایران زمین در استان لرستان از تاریخ ۱۶ آبان ماه و استان کهکلیویه بویراحمد ازتاریخ ۱۸ آبان ماه سال جاری به مدت یک هفته تعطیل شدند.

تاکید بر انجام بانکداری غیرحضوری 

بانک ایران زمین به منظور کنترل و کاهش ویروس کرونا بر انجام بانکداری غیرحضوری تاکید دارد و از مشتریان گرامی درخواست کرد در مراودات مالی خود از ابزارهای دیجیتال مانند همراه بانک ،اینترنت بانک و درگاه های پرداخت الکترونیک استفاده کنند تا به سلامت خود و افراد جامعه کمک کنند.
روابط عمومی بانک ایران زمین بیان کرد: مرکز ارتباط با مشتریان این بانک با شماره ۲۴۸۰۹-۰۲۱ بصورت شبانه روزی و ۲۴ ساعته آماده ارائه کلیه خدمات بانکی به مشتریان گرامی است و  می توانند تمامی سوالات و مشکلات خود را از این مرکز مطرح نمایند و تا جایی که امکان دارد به شعب بانک مراجعه نکنند.
مطالب دیگر در حوزه بانک را در توریسم پرس دنبال کنید
لینک کوتاه : https://sanattourism.ir/?p=75051

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.