تاریخ : یکشنبه, ۱۷ تیر , ۱۴۰۳ 1 محرم 1446 Sunday, 7 July , 2024
3

تعامل نیروی انتظامی و شهرداری جهت توسعه ایمنی و امنیت در شهر

  • کد خبر : 74627
  • 27 اکتبر 2020 - 13:31
تعامل نیروی انتظامی و شهرداری جهت توسعه ایمنی و امنیت در شهر

تعامل نیروی انتظامی و شهرداری جهت توسعه ایمنی و امنیت در شهر به‌گزارش‌ توریسم پرس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری اردبیل،حمید لطف اللهیان شهردار اردبیل در دیدار با سردار هوشنگ حسینی فرماندهی انتظامی استان اردبیل که به مناسبت هفته انتظامی انجام شد، عنوان کرد: نیروی انتظامی در امنیت اجتماعی و مقابله با جرائم […]

تعامل نیروی انتظامی و شهرداری جهت توسعه ایمنی و امنیت در شهر

به‌گزارش‌ توریسم پرس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری اردبیل،حمید لطف اللهیان شهردار اردبیل در دیدار با سردار هوشنگ حسینی فرماندهی انتظامی استان اردبیل که به مناسبت هفته انتظامی انجام شد، عنوان کرد: نیروی انتظامی در امنیت اجتماعی و مقابله با جرائم توانمند و مقتدر است و زحمات بسیاری را در این زمینه  متحمل می‌شود و در تامین امنیت برای سلامت مردم نیز نیروی انتظامی خدمات شایسته ای را انجام داده است.
وی گفت: گستردگی خدمات و تاثیرات نیروی انتظامی در امنیت جامعه غیر قابل اغماض است و امنیت و ثبات موجود در کشور مرهون خدمات و تلاش های شبانه روزی نیروی انتظامی است.

بهبود زیر ساخت های ایمنی و امنیتی

شهردار اردبیل مجموعه شهرداری را نهادی خدماتی عنوان کرد و اعلام کرد: برای ارائه خدمات توسط شهرداری باید اقداماتی در بهبود زیر ساخت های ایمنی و امنیتی این سازمان انجام شود.

لطف اللهیان ایمنی و امنیت را همکاری شهرداری و نیروی انتظامی عنوان کرد و افزود:  هفته نیروی انتظامی بهانه ای است تا گوشه‌ای از تلاش‌های‌نیروی انتظامی در بخش‌های مختلف توسط رسانه‌های جمعی برای عموم مردم تبیین شود تا نهایتا مشارکت عمومی با این نهاد افزایش یافته و سطح امنیت اجتماعی ارتقا یابد.

سردار هوشنگ حسینی فرمانده انتظامی استان اردبیل نیز در این دیدار بر همکاری شهرداری و نیروی انتظامی تاکید کرد و نتیجه این همکاری را ایجاد امنیت در سطح جامعه دانست.

وی در پایان اذعان کرد: خوشبختانه استان اردبیل در بحث امنیت در چندین مورد رتبه نخست کشوری را دارد و در حال حاضر با تلاش کارکنان نیروی انتظامی ناامنی همراه با تهدید از قبیل گروگان گیری و نظایر آن در استان نداشته‌ایم و گاها جرایم کوچک رخ می‌دهد که آن نیز سریعا از سوی پلیس مورد پیگیری قرار می‌گیرد و با همکاری اداره بهزیستی نیز برنامه های مهمی در جهت کاهش جرایم خرد نیز در دست اقدام است.

 

منبع : شهرداری اردبیل

 

مطالب دیگر در حوزه شهرداری ها را در توریسم پرس دنبال کنید

لینک کوتاه : https://sanattourism.ir/?p=74627

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.