تاریخ : جمعه, ۱۵ تیر , ۱۴۰۳ 29 ذو الحجة 1445 Friday, 5 July , 2024
2
معاون شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان خبر داد:

تصویب طرح جاده جلوان در شورای توسعه و برنامه‌ریزی استان

  • کد خبر : 96521
  • 14 آگوست 2022 - 10:25
تصویب طرح جاده جلوان در شورای توسعه و برنامه‌ریزی استان
معاون شهرسازی و معماری شهردار اصفهان گفت: در جلسه شورای توسعه و برنامه‌ریزی استان اصفهان که به ریاست استاندار برگزار شد، طرح جاده جلوان به تصویب این شورا رسید تا یکی دیگر از گره‌های کور اصفهان گشوده شود.

به گزارش صنعت و توریسم به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، وحید مهدویان با اعلام این خبر گفت: شرایط نامناسب دسترسی محله‌های حصه و جلوان، سبب ایجاد محیطی ناایمن برای ساکنان این دو محله شده است.

او ادامه داد: بر همین اساس در نخستین روزهای کاری و قبل از اینکه درخواستی از سوی شهروندان ارائه شود، رسیدگی به وضعیت جاده جلوان در دستور کار معاونت شهرسازی و معماری قرار گرفت.

مهدویان افزود: در مهرماه سال گذشته موضوع درخواست رسیدگی به وضعیت جاده جلوان به انضمام توجیهات فنی برای اداره کل راه و شهرسازی استان ارسال و پس از چندین جلسه کارشناسی، در اسفندماه سال گذشته این درخواست ازسوی کارگروه امور زیربنایی استان به ریاست استاندار تصویب شد.

معاون شهرسازی و معماری شهردار اصفهان تصریح کرد: بر اساس مصوبه کارگروه امور زیربنایی استان، جاده شمالی جنوبی موسوم به جاده مرگ، با عرض ۲۴ متر و جاده شرقی غربی با عرض ۳۶ متر تعیین شد.

او اضافه کرد: به دلیل اینکه این جاده خارج از محدوده شهر قرار گرفته است، مقرر شد پس از تأیید جهاد کشاورزی، مراتب در شورای توسعه و برنامه‌ریزی استان مطرح و پس از تصویب در این شورا به عنوان عالی‌ترین مرجع قانونی استان و ابلاغ به شهرداری، اجرایی شود.

مهدویان خبر داد: با انجام پیگیری‌های لازم در نهایت در اردیبهشت ماه سال جاری، استعلام اداره کل جهاد کشاورزی توسط اداره کل راه و شهرسازی انجام و در جلسه شورای توسعه و برنامه‌ریزی استان اصفهان که به ریاست استاندار برگزار شد، طرح جاده جلوان به تصویب رسید تا یکی دیگر از گره‌های کور اصفهان گشوده شود.

مطالب دیگر در حوزه شهرداری‌ها را در صنعت و توریسم دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://sanattourism.ir/?p=96521

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.