تاریخ : یکشنبه, ۱۷ تیر , ۱۴۰۳ 1 محرم 1446 Sunday, 7 July , 2024
5

تشکیل نخستین نشست هم اندیشی شورای معاونین و مدیران شهرداری صالحیه در سال ۱۴۰۲

  • کد خبر : 107103
  • 09 می 2023 - 11:07
تشکیل نخستین نشست هم اندیشی شورای معاونین و مدیران شهرداری صالحیه در سال ۱۴۰۲
بعد از ظهر روز دوشنبه هجدهم اردیبهشت 1402، اولین نشست هم اندیشی شورای معاونین و مدیران ارشد شهرداری صالحیه در سال جاری با هدف بررسی مشکلات هر یک از حوزه های اداری، خدماتی و اجرایی شهرداری و ارائه راهکارهای مناسب جهت رفع معضلات و همچنین سیاست‌گذاری‌های کلان امور اجرایی مجموعه مدیریت شهری به ریاست محمد آگاهی مند شهردار صالحیه در سالن جلسات شهید آوینی تشکیل شد.

به گزارش صنعت و توریسم به‌نقل ازروابط عمومی، محمد آگاهی مند شهردار صالحیه در آغاز این نشست گفت: بحمدالله سال گذشته مجموعه شهرداری با حمایتهای ارزنده اعضای شورای اسلامی توانست گامهای مثبتی را بردارد و ما رجاء واثق داریم تا در سال جدید نیز بتوانیم خدمات بیشتری را به شهروندان لایق شهر صالحیه ارائه دهیم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: تمامی معاونت ها و واحدهای مربوطه باید برنامه ای مناسب در سال جاری به صورت کمی و کیفی ارائه نموده و با تمامی توان خود، برای تحقق اهداف عالیه شهرداری اقدام نموده و به وظایف مربوطه، هوشیارانه عمل کنند.

شهردار صالحیه سرعت بخشی به پیشرفت فیزیکی پروژه های در دست اجرا را یکی از مهمترین اولویت های مدیریت شهری برشمرد و افزود: تمامی طرح های عمرانی، رفاهی و خدماتی باید در بازه زمانی تعریف شده و با کیفیت مناسب به اجرا در بیاید و پیگیری روند تکمیل پروژه‌های عمرانی هدف‌گذاری شده جهت افتتاح در سال جاری باید با جدیت و اهتمام افزونتری در دستور کار قرار گیرد.

در ادامه جلسه هر یک از مدیران و مسئولین واحد‌های مختلف شهرداری به ارائه گزارش عملکرد و بیان مسائل جاری و نقطه نظراتشان در حوزه مسئولیت خود پرداختند و شهردار صالحیه نیز راهکارهای کاربردی لازم به منظور رفع موانع و مشکلات مطرح شده را در قالب مصوبات اجرایی به هر یک از معاونین و مدیران ابلاغ نمود.

مطالب دیگر در حوزه شهرداری ها را در صنعت و توریسم دنبال کنید

لینک کوتاه : https://sanattourism.ir/?p=107103

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.