تاریخ : یکشنبه, ۱۷ تیر , ۱۴۰۳ 1 محرم 1446 Sunday, 7 July , 2024
2
مدیرعامل شرکت بهره برداری قطار شهری مشهد اعلام کرد؛

تشدید اقدامات مقابله ای با کرونا در ایستگاه ها و ناوگان قطار شهری

  • کد خبر : 84283
  • 22 آگوست 2021 - 11:39
تشدید اقدامات مقابله ای با کرونا در ایستگاه ها و ناوگان قطار شهری
مدیرعامل شرکت بهره برداری قطار شهری مشهد از تشدید اقدامات مقابله ای با کرونا در ایستگاه ها و ناوگان قطار شهری با توجه به وضعیت نامناسب کرونایی شهر مشهد خبرداد.

تشدید اقدامات مقابله ای با کرونا در ایستگاه ها و ناوگان قطار شهری

به گزارش صنعت و توریسم به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، وحید مبین مقدم در این خصوص، اظهار داشت: برهمین اساس نظارت ها در گیت های ورودی ایستگاه ها و پایش داخل قطارها در خط یک و دو قطار شهری مشهد تشدید شده است.

وی با بیان اینکه استفاده از ماسک در هنگام حضور در ایستگاه و واگن های قطار شهری الزامی است، اظهارکرد: لذا پایش الزام استفاده از ماسک توسط مسافرین، غرفه داران و کارکنان از سوی ماموران ایستگاه نیز با شدت بیشتری انجام می شود.

ضدعفونی ناوگان به صورت مستمر 

مبین مقدم افزود: ضدعفونی و گندزدایی مداوم ناوگان خط یک و دو از زمان شیوع ویروس کرونا در حال انجام بوده است، اما از روزگذشته و قرمز شدن وضعیت کرونایی شهر مشهد، دفعات ضدعفونی و گندزدایی ایستگاه ها و اماکن و همچنین واگن ها افزایش پیدا کرده است.

مدیرعامل شرکت بهره برداری قطار شهری مشهد به عرضه ماسک در ایستگاه ها توسط بخش خصوصی اشاره و اضافه کرد: در کنار این اقدامات بستر شارژ الکترونیکی من کارت در راستای حذف تبادل پول نقد نیز که پیش از این فعال بود، فعال تر شده است.

وی ادامه داد: همچنین ابلاغ ضوابط بهداشتی به پیمانکار واحدهای تجاری واجرای دقیق ضوابط و تمهیدات طرح فاصله گذاری فیزیکی و اعلام پیام های بهداشتی از سیستم صوتی در ایستگاه ها و قطارها از دیگر اقدامات انجام شده برای پیشگیری از شیوع کرونا در شرکت بهره برداری قطار شهری مشهد است.

مطالب دیگر در حوزه شهرداری ها را در صنعت و توریسم دنبال کنید

لینک کوتاه : https://sanattourism.ir/?p=84283

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.