تاریخ : یکشنبه, ۱۷ تیر , ۱۴۰۳ 1 محرم 1446 Sunday, 7 July , 2024
5

تدوین دستورالعمل نحوه صدور مجوز اقامتگاه های هنری در ارس

  • کد خبر : 87024
  • 24 اکتبر 2021 - 10:24
تدوین دستورالعمل نحوه صدور مجوز اقامتگاه های هنری در ارس
معاون فرهنگی اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ارس از تدوین دستورالعمل نحوه صدور مجوز اقامتگاه های هنری در ارس خبر داد.

تدوین دستورالعمل نحوه صدور مجوز اقامتگاه های هنری در ارس

به گزارش صنعت و توریسم به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ارس، یوسف داداش زاده گفت: دستورالعمل نهایی راه اندازی اقامتگاه های هنری(آرت رزیدنسی) در هیات مدیره مطرح و مقرر شد با تایید و نظارت معاونت فرهنگی، اجتماعی گردشگری و معاونت توسعه مدیریت این سازمان توسط بخش خصوصی و حمایت ارس اقدام شود.
داداش زاده با اشاره به اینکه یکی از اهداف اساسی معاونت فرهنگی اجتماعی و گردشگری ارس، توسعه تولیدات فرهنگی هنری و صنایع فرهنگی و اقتصاد فرهنگ و هنر است، افزود: یکی از برنامه هایی که می تواند ارس را در تحقق این هدف یاری کند راه اندازی اقامتگاه های هنری است تا ازاین طریق امکان سفر و اقامت هنرمندان داخلی و خارجی برای تجربه و خلق اثر در کنار هنرمندان بومی و همچنین پروژه ها و پژوهش های مشترک فرهنگی و هنری را فراهم می سازد. وی در خصوص تفاوت اقامتگاه های هنری با اقامتگاه های بوم گردی گفت: در اقامتگاه های هنری فقط بحث اقامت مطرح نیست و رویکرد بسیار متفاوتی دارد.

پرورش و معرفی هنرمندان توانمند در منطقه آزاد ارس

داداش زاده در پایان اظهار امیدواری کرد: امیدواریم با اجرای این طرح گام موثری در افزایش آثار فرهنگی و هنری متفاوت و ایجاد تعامل سازنده بین هنرمندان بومی و ملی و بین المللی برداشته شود و به پرورش و معرفی هنرمندان توانمند در منطقه آزاد ارس بینجامد.
آرت رزیدنس یا اقامتگاه هنری به مکان هایی گفته می شود که امکان سفر و اقامت هنرمندان داخلی و خارجی برای خلق اثر در کنار هنرمندان دیگر و بومی را فراهم می سازد.

مطالب دیگر در حوزه مناطق آزاد را در صنعت و توریسم دنبال کنید

لینک کوتاه : https://sanattourism.ir/?p=87024

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.