تاریخ : یکشنبه, ۱۷ تیر , ۱۴۰۳ 1 محرم 1446 Sunday, 7 July , 2024
2

تدریس مجموعه کتب فرهنگ شهروندی برای اولین‌بار در تبریز کلید خورد

  • کد خبر : 60126
  • 26 دسامبر 2019 - 11:29
تدریس مجموعه کتب فرهنگ شهروندی برای اولین‌بار در تبریز کلید خورد

با حضور وزیر آموزش و پرورش تدریس مجموعه کتب فرهنگ شهروندی برای اولین‌بار در تبریز کلید خورد با رونمایی از مجموعه کتب فرهنگ شهروندی، برای اولین بار در کشور تدریس آموزش های شهروندی در تمام مقاطع تحصیلی در تبریز آغاز شد. به گزارش شهریار، شامگاه روز گذشته مجموعه ۲۶جلدی کتب فرهنگ شهروندی که توسط شهرداری […]

با حضور وزیر آموزش و پرورش

تدریس مجموعه کتب فرهنگ شهروندی برای اولین‌بار در تبریز کلید خورد

با رونمایی از مجموعه کتب فرهنگ شهروندی، برای اولین بار در کشور تدریس آموزش های شهروندی در تمام مقاطع تحصیلی در تبریز آغاز شد.

به گزارش شهریار، شامگاه روز گذشته مجموعه ۲۶جلدی کتب فرهنگ شهروندی که توسط شهرداری تبریز گردآوری و چاپ شده است، با حضور محسن حاجی میرزایی، وزیر آموزش و پرورش، مهدی جمالی نژاد، معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور رونمایی شد.

با رونمایی از این کتب، برای اولین بار در کشور تدریس مجموعه کتاب آموزش های شهروندی در سطح مدارس تبریز امسال در ۲هزار و ۲۴۹ مدرسه تبریز و ۱۳هزار کلاس درس توسط مربیان و معلمان آموزش دیده آموزش و پرورش و شهرداری تبریز به دانش آموزان ارائه خواهد شد.

۳۵۳هزار و ۷۰۰جلد کتب فرهنگ شهروندی شامل ۳۲۲هزار جلد کتاب آموزش شهروندی ویژه دانش آموزان کلیه مقاطع تحصیلی و ۳۲هزار جلد تسهیلگری ویژه معلمان و مربیان در نواحی ۵گانه آموزش و پرورش، تالیف و توزیع شده است.

برای تدریس این کتب حدود ۱هزار و ۲۰نفر در مدارس از معلمان و مربیان مدارس ابتدایی و پیش دبستانی آموزش و پرورش و مربیان مراکز فرهنگی شهرداری آموزش دیده اند.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، محمدرضا پورمحمدی، استاندار آذربایجان شرقی، ایرج شهین باهر، شهردار تبریز و جمعی از مسئولان استانی و شهری از مهمانان ویژه مراسم رونمایی از کتب فرهنگ شهروندی بودند که در باشگاه فرهنگیان تبریز برگزار شد.

منبع:شهرداری تبریز

مطالب دیگر در حوزه شهرداری ها  را در توریسم پرس دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://sanattourism.ir/?p=60126

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.