تاریخ : یکشنبه, ۱۰ تیر , ۱۴۰۳ 24 ذو الحجة 1445 Sunday, 30 June , 2024
3

تدارک ویژه بانک صادرات ایران برای مقابله با کرونا

  • کد خبر : 75378
  • 17 نوامبر 2020 - 10:23
تدارک ویژه بانک صادرات ایران برای مقابله با کرونا

حجت‌اله صیدی: تدارک ویژه بانک صادرات ایران برای مقابله با کرونا حجت‌اله صیدی، مدیر عامل بانک صادرات ایران با تشریح شیوه‌نامه مقابله با کرونا آمادگی این بانک را برای همراهی با برنامه ویژه دولت در دو هفته اول آذرماه برای مقابله با بیماری کرونا اعلام کرد. به گزارش توریسم پرس به نقل از روابط‌ عمومی […]

حجت‌اله صیدی:
تدارک ویژه بانک صادرات ایران برای مقابله با کرونا
حجت‌اله صیدی، مدیر عامل بانک صادرات ایران با تشریح شیوه‌نامه مقابله با کرونا آمادگی این بانک را برای همراهی با برنامه ویژه دولت در دو هفته اول آذرماه برای مقابله با بیماری کرونا اعلام کرد.
به گزارش توریسم پرس به نقل از روابط‌ عمومی بانک صادرات ایران، حجت‌اله صیدی، در نشست هفتگی شورای مدیران این بانک، شیوه‌نامه‌ چگونگی حضور کارکنان صف و ستاد، نحوه ارائه خدمات بانکی به مشتریان و مصون‌سازی و رعایت نکات بهداشتی در دو هفته اول آذر ماه را بیان کرد.
حجت‌اله صیدی بر اجرای ضوابط و مقررات اعلامی از سوی دولت برای حضور حداکثر یک سوم کارکنان در استان‌ها و مناطق قرمز، حضور حداکثر نیمی از کارکنان در مناطق نارنجی و حضور حداکثر دو سوم کارکنان در مناطق زرد از نظر آلودگی به ویروس کرونا در سطح شعب و ستاد بانک تاکید کرد.
وی افزود: شیوه‌نامه مورد نظر در دو هفته اول آذر ماه با توجه به شرایط ویژه کشور از سوی بانک صادرات ایران به صورت جدی به کار گرفته می‌شود و همه امکانات بانک برای ارائه خدمات غیرحضوری به مشتریان مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

تاکید بانک صاردات ایران بر ظرفیت‌های بانکداری الکترونیک

ایشان اظهار کرد: نحوه حضور همکاران در شعب، نحوه ارائه خدمات بانکی و نحوه پشتیبانی و در عین حال تمرکز بیشتر بر ظرفیت‌های بانکداری الکترونیک در شرایط پیش آمده مورد تاکید است.
صیدی به اینکه خدمات پرداخت و نقل و انتقال وجوه حتی در ساعات نیمه‌ شب نیز صورت می‌گیرد، اشاره کرد و گفت:موظف هستیم در شرایط ویژه نیز چراغ شعب بانک را روشن نگاه داریم و اینجاست که وجود نظام بانکی حتی در سخت‌ترین شرایط اهمیت خود را نشان می‌دهد.
وی افزود:در تعطیلی احتمالی دو هفته پیش رو بانک‌ها شرایط تعطیلی ندارند و بار زحمات آن عمدتا بر دوش همکاران در شعب است.

بهره‌گیری از قابلیت‌های «صاپ»، «همراه بانک» و «سامانه شمس» جهت کاهش مراجعات حضوری

مدیرعامل بانک صادرات ایران بر تدوین چگونگی پذیرش مشتریان در شعب تاکید کرده و اظهار کرد: ارائه خدمات بانکداری الکترونیک و استفاده از قابلیت‌های «صاپ»، «همراه بانک» و «سامانه شمس» برای کاهش هر چه بیشتر نیاز به مراجعه حضوری مشتریان به شعب، مورد تاکید است و باید تلاش کرد تا خدمات از طریق نرم‌افزارها و اپلیکیشن‌های پرداخت بانک به صورت کامل در اختیار مشتریان قرار گیرد.

تاکید مدیرعامل بانک صاردات ایران بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی

صیدی همچنین بر ادامه داشتن ضدعفونی کردن شعب، رعایت فاصله اجتماعی و در عین حال تسهیل شرایط مناسب فضای کار کارکنان و نظارت لازم در شعب تاکید کرد.
در این نشست موارد مختلف تسهیل خدمات رسانی به مشتریان از سوی مدیران ارشد بانک برای انتخاب بهترین راهکارها در اجرای دقیق پروتکل‌های بهداشتی و ارائه خدمات به مشتریان به بحث و بررسی گذاشته شد.
در پایان این نشست مراسم تکریم محمد درودگر، مدیر سابق امور پیگیری و وصول مطالبات بانک صادرات ایران برگزار و از خدمات وی تقدیر شد.​
مطالب دیگر در حوزه بانک را در توریسم پرس دنبال کنید
لینک کوتاه : https://sanattourism.ir/?p=75378

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.