تاریخ : یکشنبه, ۱۷ تیر , ۱۴۰۳ 1 محرم 1446 Sunday, 7 July , 2024
4

تجلیل از بسیجیان پیشکسوت شهر صالحیه از سوی شهردار، اعضای شورای اسلامی و مسئولین شهرستان بهارستان

  • کد خبر : 114853
  • 22 نوامبر 2023 - 17:01
تجلیل از بسیجیان پیشکسوت شهر صالحیه از سوی شهردار، اعضای شورای اسلامی و مسئولین شهرستان بهارستان
لوح افتخار و سربازی ولایت توسط سردار یوسف مولایی معاون ستاد کل نیروهای مسلح به ۵ تن از سروقامتان دیار اخلاق و فضیلت اهدا شد.
به گزارش صنعت و توریسم به‌نقل از روابط عمومی شهرداری صالحیه، آنچه شامگاه روز چهارشنبه یکم آذرماه در شهر صالحیه رقم خورد، شکوه ارادت و وفاداری تعداد پرشماری از مردم انقلابی و مومن شهر صالحیه به نظام مقدس جمهوری اسلامی بود که در نهایت نظم و تواضع به نمایش گذاشته شد.
حسن ختام این مراسم خوب تجلیل از ۵ پیشکسوت و سربازان کهنه کار بسیج شهر صالحیه بود که طی لوحی از زحمات و کوشش ایشان طی سالها رشادت و پایداری در راه آرمان های امام رحمه الله علیه تقدیر بعمل آمد.
در این لوح تقدیر که به امضاء فرمانده سپاه شهرستان بهارستان، شهردار و رییس شورای اسلامی مزین شده آمده است؛ خدمات خالصانه و صادقانه شما آینه وظیفه شناسی و پژواک سربازی ولایت است و نتیجه بذر دل انگیز این خدمت، تنومندی و اقتدار شجره طیبه بسیج است. احتراما بدینوسیله در سالروز صدور فرمان تاریخی بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی بمنظور تشکیل نهاد مقدس بسیج برخورد وظیفه میدانیم از تمام زحمات و تلاشهای مؤثر و دیرینه شما برای تحقق اهداف امام خمینی (ره) قدردانی نموده و از پروردگار متعال اجر اخروی و توفیق در عرصه دفاع از دستاوردها و ارزشهای انقلاب اسلامی را مسئلت داریم.

مطالب دیگر در حوزه شهرداری ها را در صنعت و توریسم دنبال کنید

لینک کوتاه : https://sanattourism.ir/?p=114853

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.