تاریخ : یکشنبه, ۱۷ تیر , ۱۴۰۳ 1 محرم 1446 Sunday, 7 July , 2024
5

تاکید شهردار اردبیل بر ضرورت فرهنگ‌سازی اهدای خون در جامعه

  • کد خبر : 75070
  • 09 نوامبر 2020 - 11:07
تاکید شهردار اردبیل بر ضرورت فرهنگ‌سازی اهدای خون در جامعه

تاکید شهردار اردبیل بر ضرورت فرهنگ‌سازی اهدای خون در جامعه شهردار اردبیل بهمراه معاونین شهرداری با حضور در سازمان انتقال خون اردبیل اقدام به اهدای خون کرده و شهروندان را به اهدای خون و تکمیا ذخایر آن دعوت کردند. به گزارش توریسم پرس به نقل از ‌پایگاه اطلاع رسانی شهرداری اردبیل، حمید لطف اللهیان اهدای […]

تاکید شهردار اردبیل بر ضرورت فرهنگ‌سازی اهدای خون در جامعه

شهردار اردبیل بهمراه معاونین شهرداری با حضور در سازمان انتقال خون اردبیل اقدام به اهدای خون کرده و شهروندان را به اهدای خون و تکمیا ذخایر آن دعوت کردند.
به گزارش توریسم پرس به نقل از ‌پایگاه اطلاع رسانی شهرداری اردبیل، حمید لطف اللهیان اهدای خون را خصوصا در شرایط فعلی بسیار مهم قلمداد کرد و گفت: در شرایط کنونی و وضعیت بحرانی پیش آمده ناشی از شیوع بیماری کرونا در جامعه، تامین ذخیره خونی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
تشکیل جلسه شورای معاونین در سازمان انتقال خون 
وی با تقدیر از سازمان انتقال خون استان در جهت تامین خون مورد نیاز مراکز درمانی و همچنین فرهنگ‌سازی و تشویق مردم به اهدای خون،  اظهار داشت : مجموعه شهرداری وظیفه خود میداند تا در جهت سلامت شهروندان اقدام به اهدای خون کند تا گوشه ای از نیاز به خون در مراکز درمانی رفع شود و همچنین در جهت فرهنگ‌سازی این عمل شایسته موثر واقع شود.
حرکتی نمادین در تشویق مردم عزیز
لطف اللهیان تاکید کرد: این اقدام توسط شورای معاونین شهرداری به عنوان حرکتی نمادین در تشویق مردم عزیز به اهدای خون و همچنین تکمیل ذخایر خونی و تبلیغات محیطی پیرامون اهمیت اهدای خون در جامعه انجام شد.
شهردار اردبیل از نامگذاری یکی از پارک های اردبیل با عنوان انتقال خون خبر داد و گفت: هر اقدام فرهنگی در خصوص ترویج اهدای خون در جامعه می تواند جان انسانی را نجات دهد  و محبت نوع دوستی بین مردم را بیش از پیش افزایش دهد.
مطالب دیگر در حوزه شهرداری ها را در توریسم پرس دنبال کنید
لینک کوتاه : https://sanattourism.ir/?p=75070

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.