تاریخ : یکشنبه, ۱۷ تیر , ۱۴۰۳ 1 محرم 1446 Sunday, 7 July , 2024
4

تامین ۸۵ درصد از مصالح مورد نیاز محور اصلی پل قدس

  • کد خبر : 73700
  • 04 اکتبر 2020 - 15:05
تامین ۸۵ درصد از مصالح مورد نیاز محور اصلی پل قدس

شهردار کلانشهر اردبیل: بیش از ۸۵ درصد از مصالح مورد نیاز محور اصلی پل قدس تامین شده است. بتن ریزی بیش از یک هزار مترمکعب در هفته جاری به گزارش توریسم پرس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری اردبیل، حمید لطف اللهیان از بتن ریزی بیش از یک هزار مترمکعب در هفته جاری خبر […]

شهردار کلانشهر اردبیل:

بیش از ۸۵ درصد از مصالح مورد نیاز محور اصلی پل قدس تامین شده است.

بتن ریزی بیش از یک هزار مترمکعب در هفته جاری

به گزارش توریسم پرس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری اردبیل، حمید لطف اللهیان از بتن ریزی بیش از یک هزار مترمکعب در هفته جاری خبر داد و گفت: هرچند تمام بخش های پروژه فعال است اما همه ی انرژی ما روی محور اصلی بوده و با فراهم کردن تمهیدات ویژه زمستانی تلاش میکنیم قبل از فصل سرما عملیات بتن ریزی در پروژه را تکمیل نماییم.
فرزاد قلندری معاون عمرانی استاندار اردبیل نیز  در این بازدید عنوان کرد: پویایی و فعال بودن در جبهه های مختلف پروژه پل قدس مشهود بوده و انتظار میرود پیشرفت پروژه برای شهروندان نیز ملموس باشد.

وی اظهار داشت: از آنجایی که پل قدس متعلق به همه ی ماست و بایستی با ما فوق توان خود شهرداری اردبیل را در تکمیلی این پروژه توانمند سازیم؛ هر انچه در توان داریم از شهرداری اردبیل حمایت ها کرده و پای کار خواهیم بود.

پیشرفت ملموس پروژه

رئیس شورای اسلامی شهر نیز تصریح کرد: طی بازدیدی که از امروز به همراه معاون عمرانی استاندار و فرماندار اردبیل از پروژه پل قدس داشتیم خوشبختانه پروژه خوب مدیریت شده و پیشرفت کاری ملموس است.

وی گفت: با فراهم کردن تمهیدات ویژه زمستانی و تعهداتی که پیمانکار داده است در انتهای سال جاری عبور از فاز اصلی پل که دغدغه اصلی همه ی ما هست، محقق خواهد شد.

حاج جواد انصاری از استاندار اردییل و نمایندگان اردبیل در مجلس در تامین اعتبارات لازم برای پروژه قدس و پیگیریهای شهردار اردبیل قدردانی کرد و گفت: امیدوارم بخش دوم این اعتبارات نیز به زودی تخصیص یابد تا تامین مصالح اولیه پل با تاخیر مواجه نشود.

 

منبع : شهرداری اردبیل

 

مطالب دیگر در حوزه شهرداری ها را در توریسم پرس دنبال کنید

لینک کوتاه : https://sanattourism.ir/?p=73700

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.