تاریخ : پنج شنبه, ۱۴ تیر , ۱۴۰۳ 28 ذو الحجة 1445 Thursday, 4 July , 2024
3

تأمین آب پردیسان قائم (عج) در دستور کار است

  • کد خبر : 68925
  • 22 جولای 2020 - 11:58
تأمین آب پردیسان قائم (عج) در دستور کار است

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرمان: تأمین آب پردیسان قائم (عج) در دستور کار است مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرمان  گفت: تأمین آب پردیسان قائم (عج) به‌صورت ویژه در دستور کار قرار دارد. به گزارش کرمان‌آنلاین، یدالله علیزاده از انتقال چهار خط لوله آب به سمت […]

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرمان:

تأمین آب پردیسان قائم (عج) در دستور کار است

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرمان  گفت: تأمین آب پردیسان قائم (عج) به‌صورت ویژه در دستور کار قرار دارد.

به گزارش کرمان‌آنلاین، یدالله علیزاده از انتقال چهار خط لوله آب به سمت پردیسان قائم (عج) خبر داد و افزود: در حال حاضر، دو خط لوله از بلدالامین به سمت شهر اجرا شده است.

وی با اشاره به این‌که این خط لوله به سمت بلوار شهید عباس‌پور و میدان بسیج امتداد دارد، گفت: این دو خط لوله بعد از گذر از منطقه یک، به منطقه پنج و میدان قرنی می‌رسد و آب چاه‌های بین‌راهی، از طریق پمپ به هم متصل شده و درنهایت  به پردیسان قائم (عج) انتقال داده می‌شود.

علیزاده به انتقال خط لوله سوم از انتهای بلوار ۲۲ بهمن اشاره کرد و گفت: ۸۰ درصد کار این خط لوله انجام شده و مابقی کار با همکاری شهرداری منطقه چهار در حال پیگیری است.

وی ادامه داد: در صورت تکمیل کار، با این خط لوله نه‌تنها پردیسان قائم (عج)، بلکه آب پارک گردشگری، آرمستان جدید و بام کرمان نیز تأمین خواهد شد.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرمان انتقال خط لوله چهارم از میدان آزادی به سمت میدان شهدا(مشتاق) به طول ۳۵۰۰ متر را نیز راه‌کار دیگری برای تأمین آب پردیسان قائم (عج) دانست و گفت: این خط لوله  مشکل تأمین آب پارک‌های واقع در مسیر ازجمله پارک پدر و پردیس را تأمین می‌کند و آب مازاد نیز از طریق همین خط لوله، به سمت پردیسان قائم (عج) می‌رود.

علیزاده افزود: برای خط لوله آزادی به میدان شهدا( مشتاق) ۲۵ میلیارد ریال در نظر گرفته شده و به‌زودی فراخوان مناقصه آن اعلام و برای اجرای این کار پیمان‌کار مناسب انتخاب می‌شود.

وی تأکید کرد: با تکمیل این تعداد خطوط لوله آب، مشکل تأمین آب پردیسان قائم (عج) در نیمه دوم امسال برطرف خواهد شد.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری افزود: در حال حاضر، دو تانکر ۳۰ هزار لیتری برای آبیاری جنگل قائم (عج) در نظر گرفته شده که روزانه نقاط غیرقابل دسترس و دچار کمبود آب این مجموعه را آبیاری می‌کند.

علیزاده ادامه داد: علاوه بر تانکرهای سیار، آب مورد نیاز پردیسان قائم (عج) از طریق چاه‌های اطراف مسجد جامع نیز تأمین می‌شود که البته این میزان آب برای  تأمین آب فضای سبز و درختان پردیسان قائم (عج) کافی نیست.

 

منبع : شهرداری کرمان

 

مطالب دیگر در حوزه شهرداری ها را در توریسم پرس دنبال کنید

 

 

لینک کوتاه : https://sanattourism.ir/?p=68925

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.