تاریخ : پنج شنبه, ۱۴ تیر , ۱۴۰۳ 28 ذو الحجة 1445 Thursday, 4 July , 2024
4

بوستان «شب‌بو» در شهرک الغدیر به بهره‌برداری رسید

  • کد خبر : 68401
  • 14 جولای 2020 - 10:00

طی آیینی و در ادامۀ پویش «افتتاح» با شعار «هر هفته یک افتتاح»؛ بوستان «شب‌بو» در شهرک الغدیر به بهره‌برداری رسید طی آیینی با حضور شهردار کرمان در سومین هفته از پویش «افتتاح» با شعار «هر هفته یک افتتاح»، بوستان «شب‌بو» در شهرک الغدیر به بهره‌برداری رسید. به گزارش کرمان‌آنلاین، شهردار کرمان شامگاه دوشنبه ۲۳ […]

طی آیینی و در ادامۀ پویش «افتتاح» با شعار «هر هفته یک افتتاح»؛

بوستان «شب‌بو» در شهرک الغدیر به بهره‌برداری رسید

طی آیینی با حضور شهردار کرمان در سومین هفته از پویش «افتتاح» با شعار «هر هفته یک افتتاح»، بوستان «شب‌بو» در شهرک الغدیر به بهره‌برداری رسید.

به گزارش کرمان‌آنلاین، شهردار کرمان شامگاه دوشنبه ۲۳ تیرماه در آیینی که با حضور جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران شهرداری برگزار شد، با بیان این‌که ساخت بوستان «شب‌بو» از سال گذشته شروع و در سال‌جاری تکمیل شده است، مساحت این بوستان را ۲۷۰۰ مترمربع دانست.

سیدمهران عالم‌زاده در خصوص طراحی بوستان «شب‌بو» گفت: این بوستان به‌صورت فضامحور طراحی شده و تمام آیتم‌های لازم در آن در نظر گرفته شده است.

وی همچنین از طراحی و اجرای مسیرهایی برای تسهیل رفت‌وآمد افراد دارای معلولیت خبر داد و گفت: تمام اختلاف‌سطح‌ها با رمپِ استاندارد، مناسب‌سازی شده است.

سرپرست شهرداری منطقه دو نیز در حاشیه افتتاح بوستان «شب‌بو»، هدف از اجرای این بوستان را پایین‌بودن سرانۀ فضای سبز در منطقه دو دانست و گفت: تمام اقدامات عمرانی، زیباسازی و تجهیز این بوستان توسط حوزه‌های خدمات شهری و حمل‌ونقل و امور زیربنایی شهرداری منطقه دو انجام شده است.

رضا خیاط‌زاده با اشاره به اینکه طراحی این بوستان ازسوی مشاور مناسب‌سازی شهر برای معلولان مورد تأیید قرار گرفته است، گفت: در طراحی و اجرای بوستان‌های جدید در منطقه دو، برای افراد دارای معلولیت، مسیرهایی در نظر گرفته شده است.

وی افزود: این بوستان به مجموعه وسایل بازی، وسایل تندرستی، آلاچیق، میز تنیس، آب‌نما و محوطه‌ای برای اجرای تئاتر خیابانی مجهز شده است.

سرپرست شهرداری منطقه دو ادامه داد: برای اجرا و ساخت این بوستان حدود یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

خیاط‌زاده بیان کرد: برای آبیاری فضای سبز این بوستان نیز، سیستم آبیاری تحت فشار و سپتیک نصب شده است.

لازم به ذکر است؛ پارک «ارغوان» در شهرک الغدیر، پارک «سعدی شیراز» در انتهای بلوار شیراز و «پیاده‌راه سلامت» در ابتدای بلوار هوانیروز نیز ازجمله پروژه‌های منطقه دو است که در ادامه «پویش افتتاح» طی هفته‌های آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

منبع: شهرداری کرمان

 

مطالب دیگر در حوزه شهرداری‌ها را در توریسم پرس دنبال کنید

لینک کوتاه : https://sanattourism.ir/?p=68401

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.