تاریخ : پنج شنبه, ۱۴ تیر , ۱۴۰۳ 28 ذو الحجة 1445 Thursday, 4 July , 2024
2
مدیرعامل سازمان فاوا شهرداری اصفهان خبر داد:

بهره برداری از سرای فناوری اطلاعات و هوشمندسازی در قالب تفاهم‌نامه همکاری با دانشگاه آزاد

  • کد خبر : 97354
  • 27 آگوست 2022 - 9:29
بهره برداری از سرای فناوری اطلاعات و هوشمندسازی در قالب تفاهم‌نامه همکاری با دانشگاه آزاد
بهره برداری از سرای فناوری اطلاعات و هوشمندسازی در قالب تفاهم‌نامه همکاری با دانشگاه آزاد

به گزارش صنعت و توریسم به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، سید حمیدرضا ابطحی با اعلام این خبر گفت: تفاهم نامه همکاری بین شهرداری اصفهان و دانشگاه آزاد اسلامی استان با موضوع توسعه و بهره‌­برداری از سرای فناوری اطلاعات و هوشمندسازی روز ۲۳ تیرماه سال جاری منعقد و به امضای شهردار اصفهان و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان رسید.

او تصریح کرد: هدف از انعقاد این تفاهم نامه افزایش تعامل بین شهرداری و دانشگاه از طریق راه‌ اندازی و بهره برداری مشترک از سرای فناوری اطلاعات و هوشمندسازی جهت شناسایی و عارضه‌یابی مشکلات موجـود مدیریت شهری و ایجاد ساز و کار لازم برای ارائه پیشنهادات و راه حل­های ممکن جهت رفع مشکلات و همچنین تلاش برای بهره ­وری بیشتر و حل مسئله با کمک بخش خصوصی در راستای مدیریت بهتر، کاهش هزینه‌‌های اداره شهر و افزایش کیفیت زندگی شهروندان است.

ابطحی خبر داد: به منظور اجرای این تفاهم نامه جلسه ای با حضور نمایندگان شهرداری و دانشگاه برگزار و مقرر شد شهرداری برخی از نیازهای خود را با مدیران سرای فناوری اطلاعات و هوشمندسازی در میان گذاشته و با برگزاری رویدادهایی، شرایط حل مسائل شهری توسط شرکت‌های دانش بنیان، فناور و نوپا فراهم شود.

او ادامه داد: همچنین در این جلسه تاکید شد سرای فناوری اطلاعات و هوشمندسازی باید به عنوان درگاهی برای اتصال شرکت‌های نوآور و دانش بنیان با شهرداری عمل کند و ساز و کار اجرایی این ارتباط توسط مدیران سرا پیش بینی و اجرایی شود.

به گفته ابطحی، در این جلسه موضوعاتی همچون نیاز حوزه فناوری اطلاعات به نیروهای آزادکار متخصص در حوزه های مختلف، نیاز به شرکت‌های فعال در حوزه امنیت، برگزاری رویدادهای «ریورس پیچ» در زمینه پلاک‌های آبی هوشمند و راه اندازی سیستم اعلان صوتی و باشگاه شهروندی از سوی سازمان فاوا مطرح و پیشنهاد شد.

مطالب دیگر در حوزه شهرداریها  را در صنعت و توریسم دنبال کنید

لینک کوتاه : https://sanattourism.ir/?p=97354

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.