تاریخ : یکشنبه, ۱۷ تیر , ۱۴۰۳ 1 محرم 1446 Sunday, 7 July , 2024
2

بهره برداری از دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه سیستان و بلوچستان در شهرک صنعتی میرجاوه زاهدان

  • کد خبر : 79608
  • 15 مارس 2021 - 10:01
بهره برداری از دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه سیستان و بلوچستان در شهرک صنعتی میرجاوه زاهدان

بهره برداری از دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه سیستان و بلوچستان در شهرک صنعتی میرجاوه زاهدان ازدفتر ارتباط با صنعت دانشگاه سیستان و بلوچستان در شهرک صنعتی میرجاوه زاهدان بهره برداری شد. به گزارش توریسم پرس مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی سیستان و بلوچستان بیان کرد: ازدفتر ارتباط با صنعت دانشگاه سیستان و بلوچستان که […]

بهره برداری از دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه سیستان و بلوچستان در شهرک صنعتی میرجاوه زاهدان

ازدفتر ارتباط با صنعت دانشگاه سیستان و بلوچستان در شهرک صنعتی میرجاوه زاهدان بهره برداری شد.

به گزارش توریسم پرس مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی سیستان و بلوچستان بیان کرد: ازدفتر ارتباط با صنعت دانشگاه سیستان و بلوچستان که در مرکز کسب و کار شهرک صنعتی میرجاوه زاهدان مستقر است ،بهره برداری شد.

مهندس” علیرضا راشکی” اظهار داشت: در مراسم بهره برداری از این مرکز معاون پژوهشی دانشگاه سیستان و بلوچستان و تعدادی از اساتید و اعضای هیات علمی دانشگاه حضور داشتند.

هدف از ایجاد دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه  سیستان و بلوچستان

وی گفت: هدف از ایجاد دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه  سیستان و بلوچستان ،عارضه یابی علمی و صنعتی واحدها و بنگاه های تولیدی،ارتباط مستقیم وموثر صنعت با دانشگاه،ساخت و تعمیر قطعات و ماشین آلات واحدهای تولیدی در شرایط تحریم کنونی، پیوند علم آموزی با مهارت آموزی به عنوان حلقه مفقوده در آموزش عالی و تربیت نیروهای کارآمدِ مهارت محور برای واحدها و بنگاه های تولیدی استان است.

رییس هیات مدیره شرکت شهرکهای صنعتی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: شرکت شهرک های صنعتی استان از طرح ها و ایده های جدید  در قالب حمایت های مالی و اعتباری از طرح های پژوهشی و تحقیقاتی متناسب با نیاز واحدها و بنگاه های تولیدی و برگزاری تورهای صنعتی بازدید از شهرک ها و نواحی صنعتی حمایت می کند.

افزایش بهره وری و حل مشکلات واحدهای تولیدی 

معاون پژوهشی دانشگاه سیستان و بلوچستان عنوان کرد: ایجاد دفتر ارتیاط با صنعت را حرکتی مثبت و لازم برای استفاده از ظرفیت علمی و پژوهشی دانشگاه سیستان و بلوچستان در افزایش بهره وری و حل مشکلات واحدهای تولیدی دانستند.

“در محمدکردی تمندانی” خاطرنشان کرد: دانشگاه سیستان و بلوچستان از طریق دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه، آمادگی خود را برای انجام طرح های پژوهشی وکاربردی دانشجویان تحصیلات تکمیلی اعلام می کند.

معاون پژوهشی دانشگاه سیستان و بلوچستان  خاطر نشان کرد : عارضه یابی صنعتی واحدهای تولیدی توسط  دانشجویان تحصیلات تکمیلی با استفاده از راهنمایی ها و روش  علمیِ اساتید و اعضای هیات علمی ۲ فایده پر اهمیت دارد.

وی یادآور شد:سوق دادن دانشجویان تحصیلات تکمیلی به کسب تجربه و مهارت آموزی  و تربیت مدیران و نیروهای مهارت محور صنعتی و همچنین رفع مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی از مهم ترین مزیت های آن به شمار می رود.

 

 

 

منبع : شرکت شهرکهای صنعتی سیستان و بلوچستان

 

 

مطالب دیگر در حوزه شرکت شهرکهای صنعتی را در توریسم پرس دنبال کنید

 

 

 

لینک کوتاه : https://sanattourism.ir/?p=79608

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.