تاریخ : یکشنبه, ۱۷ تیر , ۱۴۰۳ 1 محرم 1446 Sunday, 7 July , 2024
1

بهره‌برداری دو هزار میلیارد ریال پروژه فردا در منطقه سه شهر اصفهان

  • کد خبر : 76512
  • 19 دسامبر 2020 - 11:01
بهره‌برداری دو هزار میلیارد ریال پروژه فردا در منطقه سه شهر اصفهان

شهردار اصفهان: بهره‌برداری دو هزار میلیارد ریال پروژه فردا در منطقه سه شهر اصفهان شهردار اصفهان عنوان کرد: فردا و در قالب برنامه های «هر یکشنبه، یک افتتاح»، دو هزار میلیارد ریال پروژه در منطقه سه شهر اصفهان بهره‌برداری خواهد شد. به گزارش توریسم پرس به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، قدرت […]

شهردار اصفهان:

بهره‌برداری دو هزار میلیارد ریال پروژه فردا در منطقه سه شهر اصفهان

شهردار اصفهان عنوان کرد: فردا و در قالب برنامه های «هر یکشنبه، یک افتتاح»، دو هزار میلیارد ریال پروژه در منطقه سه شهر اصفهان بهره‌برداری خواهد شد.

به گزارش توریسم پرس به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، قدرت اله نوروزی در ارتباط زنده رادیویی با برنامه «سلام اصفهان» با تبریک به هنرمندان اصفهانی برای ثبت هنر نگارگری اصفهان در فهرست میراث ناملموس بشری بیان کرد: مهم‌ترین و وسیع‌ترین خاستگاه و جایگاه هنر نگارگری در اصفهان است؛ شهری که استادان بزرگی مانند استاد فرشچیان، استاد جزی زاده و بسیاری دیگر به آن تعلق دارند.

ایشان افزود: میلاد با سعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار را به تلاشگران عرصه سلامت تبریک می گویم و یاد شهدای راه سلامت را گرامی می دارم.

قدرت اله نوروزی به برگزاری برنامه «هر یکشنبه، یک افتتاح» اشاره کرده و گفت: افتتاحیه این هفته به عنوان آخرین روز آذر ماه با بهره‌برداری از چندین طرح در منطقه سه شهرداری اصفهان با رعایت پروتکل های بهداشتی و به صورت مجازی برگزار می شود.

نجات حمام صفوی از تخریب

شهردار اصفهان در ادامه گفت: در همین راستا فردا، پروژه مرمت شده حمام شاهزاده‌ها که با تلاش منطقه سه و سازمان نوسازی شهرداری اجرا شده است، به عنوان یک حمام صفوی در محدوده تاریخی اصفهان بهره برداری می شود، اگر شهرداری برای مرمت این اثر اقدام نکرده بود به یک مخروبه تبدیل می شد اما اکنون آماده بهره برداری به عنوان یک فضای گردشگری است.

نوروزی با اشاره به اینکه فردا در مجموع از دو هزار میلیارد ریال پروژه در منطقه سه شهر اصفهان بهره برداری می شود، بیان کرد: همچنین فردا عملیات ساخت پارکینگ سنبلستان به صورت مشارکتی آغاز می شود.

شهردار اصفهان با اشاره به اینکه سنگ فرش میدان امام حسین (ع) هم روزهای پایانی را طی می کند، گفت: محور پیاده راه از سی و سه پل تا میدان امام حسین (ع)، میدان امام (ره) و اتصال به میدان امام علی (ع) یک اقدام بزرگ در بخش تاریخی شهر است.

 

منبع:شهرداری اصفهان

 

مطالب دیگر در حوزه شهرداری‌ها را در توریسم پرس دنبال کنید

لینک کوتاه : https://sanattourism.ir/?p=76512

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.