تاریخ : یکشنبه, ۱۷ تیر , ۱۴۰۳ 1 محرم 1446 Sunday, 7 July , 2024
3

برگزیده شدن روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی سیستان و بلوچستان به عنوان روابط عمومی برتر

  • کد خبر : 80693
  • 23 می 2021 - 10:55
برگزیده شدن روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی سیستان و بلوچستان به عنوان روابط عمومی برتر
مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی سیستان و بلوچستان گفت: روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی سیستان و بلوچستان به عنوان روابط عمومی برتر دستگاههای اجرایی برگزیده شد.

برگزیده شدن روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی سیستان و بلوچستان به عنوان روابط عمومی برتر

به گزارش صنعت وتوریسم،مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی سیستان و بلوچستان به عنوان روابط عمومی برتر دستگاههای اجرایی برگزیده شد.

مهندس «علیرضا راشکی »بیان کرد :این ارزیابی بر اساس شاخص نامه ارسالی از سوی استانداری سیستان و بلوچستان در بخش های عمومی و اختصاصی بود که توسط هیات داوران کلیه شاخص ها به همراه مستندات بررسی  شد. وی گفت : روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی سیستان و بلوچستان  توانست از ۱۰۰۰ امتیاز ۸۸۵ امتیاز کسب کند و در ارزیابی دستگاههای اجرایی همتراز رتبه نخست را از آن خود کند.

رییس هیات مدیره شرکت شهرکهای صنعتی سیستان و بلوچستان افزود: اما در میان کلیه دستگاههای اجرایی استان ،دانشگاهها، بانکها ،نیروهای نظامی و انتظامی و سایر نهادها، ارشاد اسلامی با کسب ۹۴۶ امتیاز ،دانشگاه علوم پزشکی با کسب ۹۰۰ امتیاز و شرکت شهرکهای صنعتی استان با کسب ۸۸۵ امتیاز به عنوان روابط عمومی برتر استان نیز شناخته شد.

تقدیر توسط استاندار سیستان و بلوچستان

مهندس راشکی خاطرنشان کرد: در این ارزیابی از ۱۲ روابط عمومی دیگر به عنوان روابط عمومی برتر استان بر حسب امتیاز کسب شده  و ۷ روابط عمومی به عنوان روابط عمومی شایسته تقدیر توسط استاندار سیستان و بلوچستان تجلیل به عمل آمد.

وی تاکید کرد: پیش از این نیز روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی استان بعنوان یکی از ۷ عضو هیات رییسه  شورای هماهنگی روابط عمومی های استان انتخاب و برای ایشان توسط استاندارسیستان و بلوچستان  نیز به مدت ۲ سال حکم صادر شده بود.

مطالب دیگر در حوزه شرکت شهرکهای صنعتی را در صنعت و توریسم دنبال کنید

لینک کوتاه : https://sanattourism.ir/?p=80693

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.