تاریخ : یکشنبه, ۱۷ تیر , ۱۴۰۳ 1 محرم 1446 Sunday, 7 July , 2024
20

برگزاری نمایشگاه صنایع دستی به مناسبت یلدا در ایلام

  • کد خبر : 88885
  • 21 دسامبر 2021 - 8:18
برگزاری نمایشگاه صنایع دستی به مناسبت یلدا در ایلام
معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی اداره کل میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی استان ایلام از برگزاری نمایشگاه صنایع دستی به مناسبت یلدا در شهر ایلام خبر داد.
به گزارش صنعت و توریسم به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام ،نورالدین محسنی معاون صنایع دستی با اعلام این خبر اظهار کرد :به مناسبت یلدا نمایشگاه یک روزه صنایع دستی و سوغات محلی در شهر ایلام برگزار می شود .
محسنی اظهار داشت: یکی از سنت های کهن و باستانی ایرانیان که در میان خانواده های ایرانی اهمیت زیادی دارد و ایرانیان هر ساله این سنت دیرینه را زنده نگه می دارند شب یلدا است. او بیان کرد: با توجه به اهمیت این شب و به منظور زنده نگه داشتن آیین های باستانی شب یلدا و برای زنده نگه داشتن این سنت دیرینه ، نمایشگاه صنایع دستی و سوغات محلی روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۰/۹/۳۰ از ساعت ۱۴ الی ۱۹ در خیابان طالقانی شهر ایلام برگزار می شود .»
معاون صنایع دستی و هنرهای‌ سنتی ایلام گفت: در این نمایشگاه که به مناسبت فرا رسیدن شب یلدا به همت هنرمندان و صنعتگران صنایع‌ دستی استان برگزار می شود آثار هنرمندان در رشته‌های  مختلف صنایع دستی استان به نمایش گذاشته می شود .
لینک کوتاه : https://sanattourism.ir/?p=88885

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.