تاریخ : سه شنبه, ۱۲ تیر , ۱۴۰۳ 26 ذو الحجة 1445 Tuesday, 2 July , 2024
3

برگزاری نخستین همایش جامعه هتلداران ایران

  • کد خبر : 38346
  • 15 سپتامبر 2018 - 12:43

برگزاری نخستین همایش جامعه هتلداران ایران   رئیس جامعه هتلداران کشور از برگزاری همایش سراسری جامعه هتلداران ایران خبر داد.   به گزارش خبرنگار توریسم پرس؛ رئیس جامعه هتلداران در نشست خبری نخستین همایش سراسری جامعه هتلداران ایران در هتل هویزه اظهار داشت: این نشست نتیجه انسجام و هماهنگی مناسب اعضای جامعه هتلداران کشور است […]

برگزاری نخستین همایش جامعه هتلداران ایران

 

رئیس جامعه هتلداران کشور از برگزاری همایش سراسری جامعه هتلداران ایران خبر داد.

 

به گزارش خبرنگار توریسم پرس؛ رئیس جامعه هتلداران در نشست خبری نخستین همایش سراسری جامعه هتلداران ایران در هتل هویزه اظهار داشت: این نشست نتیجه انسجام و هماهنگی مناسب اعضای جامعه هتلداران کشور است و این همایش ۴ مهرماه امسال برگزار می شود.

 

جمشید حمزه زاده با اشاره به مشکلات صنعت هتلداری در کشور گفت: نگاه های دولتی به مجموعه گردشگری کشور، تغییرات پی در پی در سازمان متولی  و ترجیح منافع سازمان های مرتبط با گردشگری به منافع ملی از جمله مشکلاتی هستند که صنعت هتلداری با آنها مواجه است.

 

وی ادامه داد: کاهش مستمر مسافران هتل ها براساس رسمیت یافتن فعالیت مراکز غیر معتبر موجب کاهش مسافران هتل ها شده است و این امر به صنعت هتلداری و عرصه گردشگری کشور لطمه زده است.

 

حمزه زاده افزایش چشمگیر هزینه های هتل ها را  از دیگر مشکلات هتلداری کشور دانست و گفت: امروزه اکثر هتل های ما با افزایش چشمگیر هزینه آب و برق مواجه شده اند.

 

وی افزود: تاکنون جلسات متعددی را برای حل این مشکلات برگزار کرده ایم و تصمیم گرفته شده که اقداماتی برای بهبود وضعیت هتلداری و عرصه گردشگری کشور انجام شود.

 

رئیس جامعه هتلداران با اشاره به پرداخت عوارض از درآمد هتل ها عنوان کرد: امروزه از محل فروش و درآمد هتل ها ۳۵ درصد به پرداخت عوارض اختصاص داده می شود و این به وضعیت اقتصادی هتل ها لطمه می زند.

وی ادامه داد: ما به یک انسجام ملی نیاز داریم البته هم اکنون جامعه هتلداری ما انسجام خوبی دارد و انتظار داریم با نگاه مثبت مسئولان، شاهد رونق صنعت هتلداری در کشور باشیم.

 

در ادامه این نشست خبری دبیر همایش سراسری جامعه هتلداران ایران بیان کرد: تغییر معاون گردشگری کشور در کمتر از یک سال همه برنامه ریزی های ما را تغییر می دهد.

 

کمری مدیر گروه هتل ها با بیان اینکه با صنعت توریسم و گردشگری می توان با افتخار از بحران خارج شد توضیح داد: کشور ما وابسته به فروش نفت است و امروزه مشکل وابسته بودن به این محصول دیده می شود، حتی اکثر کشورها توانسته اند برای صنعت هتلداری معافیت های مالیاتی و عوارضی در نظر بگیرند.

خبرنگار: سها راستاد

لینک کوتاه : https://sanattourism.ir/?p=38346

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.