تاریخ : پنج شنبه, ۱۴ تیر , ۱۴۰۳ 28 ذو الحجة 1445 Thursday, 4 July , 2024
2

برگزاری جلسه هم اندیشی شهردار صالحیه با هنرمندان حوزه تئاتر و سینما

  • کد خبر : 78090
  • 02 فوریه 2021 - 13:39
برگزاری جلسه هم اندیشی شهردار صالحیه با هنرمندان حوزه تئاتر و سینما

برگزاری جلسه هم اندیشی شهردار صالحیه با هنرمندان حوزه تئاتر و سینما در راستای فرهنگ سازی و توسعه نشاط اجتماعی در شهر صالحیه جلسه هم اندیشی شهردار و چند تن از هنرمندان حوزه سینمایی، روز شنبه مورخ ۱۱ بهمن ماه ۹۹ برگزار شد. به گزارش توریسم پرس در این نشست شهرام عبدلی بازیگر و کارگردان […]

برگزاری جلسه هم اندیشی شهردار صالحیه با هنرمندان حوزه تئاتر و سینما

در راستای فرهنگ سازی و توسعه نشاط اجتماعی در شهر صالحیه جلسه هم اندیشی شهردار و چند تن از هنرمندان حوزه سینمایی، روز شنبه مورخ ۱۱ بهمن ماه ۹۹ برگزار شد.

به گزارش توریسم پرس در این نشست شهرام عبدلی بازیگر و کارگردان نام آشنا با تقدیر و تشکر از مدیریت شهری به سبب توجه به هنر و فرهنگ ابراز امیدواری کرد و گفت: شهردار صالحیه با توجه به غنای شهرستان از جهت استعداد و علاقه جوانان به هنر بویژه تئاتر و سینما گامی بلند در این زمینه برداشته و مقدمات انجام پروژه های سینمایی را در شهر و شهرستان پیاده سازی نماید.

حمایت شهرداری صالحیه جهت گسترش نشاط جمعی

وی همچنین اظهار داشت: ما هنرمندان در خدمت مردم هستیم و گروههای هنری ما این آمادگی را دارند که با استفاده از حمایت‌های شهرداری نشاط جمعی را گسترش دهند .

آگاهی مند با تاکید بر نقش حیاتی هنر و رسانه در فرهنگ سازی و توسعه اجتماعی در شهر اعلام کرد: ارتباط هنرمندان با تصمیم گیران و مدیریت شهری منجر به کشف استعداد های بومی در شهر و شهرستان و نردبانی برای رشد جوانان علاقمند در این زمینه و راهیابی به مدارج بالاتر خواهد شد.

شهردار صالحیه یاد آور شد: هنرمندان و گروههای هنری را اعتبار فرهنگی شهر و شهروندان می دانیم و تا حد توان از این قبیل فعالیت ها در هر زمینه بویژه ساخت پلاتو و دیگر ضروریات حوزه سینمایی حمایت خواهیم کرد.

کلید خوردن پروژه سینمایی قابل توجه در صالحیه 

قابل ذکر است در این نشست هم اندیشی علاوه بر شهرام عبدلی دیگر هنرمندان نام آشنا از جمله نصرت میرعظیمی بازیگر سینما و تلویزیون و حمید رضا دشتی تهیه کننده سینما نیز به تبادل نظر و بیان دیدگاههای خود پرداختند.

به اطلاع علاقمندان میرساند پس از فراهم شدن شرایط به زودی یک پروژه سینمایی قابل توجه در صالحیه کلید خواهد خورد.

 

مطالب دیگر در حوزه شهرداری ها را در توریسم پرس دنبال کنید

لینک کوتاه : https://sanattourism.ir/?p=78090

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.