تاریخ : جمعه, ۱۵ تیر , ۱۴۰۳ 29 ذو الحجة 1445 Friday, 5 July , 2024
3

برگزاری جلسه بررسی راهکارهای قانونی تحقق بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری باغستان

  • کد خبر : 79945
  • 06 آوریل 2021 - 10:13
برگزاری جلسه بررسی راهکارهای قانونی تحقق بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری باغستان

برگزاری جلسه بررسی راهکارهای قانونی تحقق بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری باغستان به ریاست شهردار باغستان، جلسه بررسی راهکارهای قانونی تحقق بودجه سال مالی ۱۴۰۰ با حضور معاونین، مسئولان و مدیران ارشد شهرداری در سالن جلسات شهرداری برگزار شد. به گزارش توریسم پرس به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شورا و شهرداری باغستان، حسن رنجبر […]

برگزاری جلسه بررسی راهکارهای قانونی تحقق بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری باغستان

به ریاست شهردار باغستان، جلسه بررسی راهکارهای قانونی تحقق بودجه سال مالی ۱۴۰۰ با حضور معاونین، مسئولان و مدیران ارشد شهرداری در سالن جلسات شهرداری برگزار شد.

به گزارش توریسم پرس به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شورا و شهرداری باغستان، حسن رنجبر در این جلسه ضمن تبریک سال جدید و آرزوی توفیق روز افزون برای مدیران و مسئولین و پرسنل شهرداری گفت: سال جدید از طرف مقام معظم رهبری سال تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی ها نامگذاری شده است و مجموعه مدیریت شهری نیز به عنوان یک نهاد مردمی در مدیریت عمومی شهرها با توجه به شرح وظایف گسترده قانونی و لزوم تقسیم عادلانه منابع و امکانات در بین محلات مختلف و با توجه به نیازهای نامحدود شهری، باید با رفع موانع توسعه پایدار شهری اهداف و برنامه ریزی های شهری که در قالب بودجه سالانه تهیه و تنظیم و تصویب شده است عملیاتی نماید.

افزایش ۶۰ درصدی بودجه سال مالی ۱۴۰۰

وی اظهار کرد: در بودجه سال مالی ۱۴۰۰ شاهد افزایش ۶۰ درصدی بودیم افزود:حوزه های مختلف شهرداری با برنامه ریزی دقیق و آسیب‌شناسی مناسب و با هدف گذاری برای برنامه‌های آتی می بایست با تلاش مضاعف زمینه را برای تحقق بودجه سال جاری فراهم نمایند.

رنجبر گفت:امروزه مدیریت، عامل اصلی و تعیین کننده موفقیت هر سازمان و تشکیلاتی شناخته می شود و هدف آن سیاست گذاری و اجرای برنامه ها است و شهرها نیز به عنوان یک سیستم و نظام اجتماعی پیچیده و متنوع ، نیازمند به مدیریت سازمان یافته ای (مدیریت شهری) برای تعیین و دستیابی به اهداف و هماهنگی فعالیت ها و… در ابعاد و عرصه های مختلف توسعه پایدار شهری هستند.

مدیریت شهری با نگاهی مدرن و توسعه یافته اداره شود

وی در ادامه افزود: نگاه سنتی دیگر جوابگوی مدیریت شهری در کشور نیست و نیاز شهروندان می‌طلبد که مدیریت شهری با نگاهی مدرن و توسعه یافته اداره شود.

شهردارباغستان خاطرنشان کرد: ارتقا و تغییر ساختارها به ویژه در مدیریت شهری امری اجتناب ناپذیر است و شهرها باید بر اساس نیازهای مردم مدیریت شوند و برای رسیدن به توسعه پایدار شهری بهره گیری از مشارکت شهروندان می‌توانند از سطح چالش‌های پیش‌روی شهرها بکاهد.

رنجبر در پایان یادآر شد: برای چنین رشد و توسعه ای که در نهایت منجر به ایجاد و تثبیت شهر پایدار می‌شود، وجود نگاهی جامع، آینده نگر و برنامه محور که با مشارکت موثر شهروندان قابل اجراست، ضرورت دارد.

 

منبع: شهرداری باغستان

 

مطالب دیگر در حوزه شهرداری ها را در توریسم پرس دنبال کنید

لینک کوتاه : https://sanattourism.ir/?p=79945

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.