تاریخ : سه شنبه, ۱۲ تیر , ۱۴۰۳ 26 ذو الحجة 1445 Tuesday, 2 July , 2024
1

برگزاری اولین همایش علمی اقوام ایرانی در گلستان

  • کد خبر : 100568
  • 08 نوامبر 2022 - 12:45
برگزاری اولین همایش علمی اقوام ایرانی در گلستان
دبیر پانزدهمین دوره جشنواره بین المللی فرهنگ و اقتصاد اقوام ایران زمین و مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گلستان از برگزاری اولین همایش علمی اقوام ایرانی، هویت ملی میراث ماندگار در راستای پانزدهمین دوره جشنواره فرهنگ و اقتصاد اقوام خبر داد.

به گزارش صنعت و توریسم به‌نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان، محمدجواد ساوری روز دوشنبه ۱۶ آبان ماه ۱۴۰۱ با اشاره به این‌که یکی از بخش‌های مهم که در این دوره از جشنواره به آن پرداخته‌شده است حوزه پژوهشی است، خاطرنشان کرد: در پانزدهمین دوره جشنواره بین المللی فرهنگ و اقتصاد اقوام ایران زمین برای نخستین بار همایش ملی و تخصصی با حضور پژوهشگران، فارغ‌التحصیلان و دانشجویان برگزار می شود.

دبیر پانزدهمین دوره جشنواره بین المللی فرهنگ و اقتصاد اقوام ایران زمین خاطرنشان کرد: این رویداد تخصصی با عنوان «اقوام ایرانی، هویت ملی، میراث ماندگار» با حضور اساتید و متخصصان برجسته کشوری و استانی در محورهای پژوهش در حوزه میراث فرهنگی، پژوهش در حوزه صنایع دستی، پژوهش در حوزه گردشگری و پژوهش در حوزه فرهنگ اقوام برنامه ریزی شده است.

برگزاری همایش علمی اقوام ایرانی در تالار فخرالدین اسعد گرگانی

وی بیان کرد: این همایش تخصصی همزمان با دومین روز از برگزاری پانزدهمین دوره جشنواره بین المللی فرهنگ و اقتصاد اقوام ایران زمین در روز چهارشنبه ۲۸ آبان ماه ۱۴۰۱ از ساعت ۹ الی ۱۱:۳۰ صبح در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار می شود.

پانزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فرهنگ و اقتصاد اقوام ایران‌زمین در بخش‌های صنایع‌دستی، سوغات، موسیقی، گردشگری و بوم‌گردی، سیاه‌چادر و عشایر، روستاهای هدف گردشگری، غذاهای سنتی، بازی‌های بومی و محلی و… از ۱۷ لغایت ۲۱ آبان‌ماه به‌مدت پنج روز و از ساعت ۱۶ الی ۲۲ در محل نمایشگاه بین‌المللی گرگان میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

 مطالب دیگر در حوزه میراث فرهنگی ها را در صنعت و توریسم دنبال کنید

لینک کوتاه : https://sanattourism.ir/?p=100568

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.