تاریخ : یکشنبه, ۱۷ تیر , ۱۴۰۳ 1 محرم 1446 Sunday, 7 July , 2024
4

برگزاری آیین تودیع و معارفه مدیر حراست شرکت شهرکهای صنعتی سیستان و بلوچستان

  • کد خبر : 88776
  • 18 دسامبر 2021 - 13:05
برگزاری آیین تودیع و معارفه مدیر حراست شرکت شهرکهای صنعتی سیستان و بلوچستان

به گزارش صنعت و توریسم به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی سیستان و بلوچستان، در این آیین “محسن سلیمانی” به عنوان مدیر حراست شرکت شهرکهای صنعتی سیستان و بلوچستان منصوب و از خدمات “میثم کیخواه آریا” در طول مدت تصدی به عنوان سرپرست حراست این شرکت قدردانی شد. مدیر حراست سازمان صنایع کوچک […]

به گزارش صنعت و توریسم به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی سیستان و بلوچستان، در این آیین “محسن سلیمانی” به عنوان مدیر حراست شرکت شهرکهای صنعتی سیستان و بلوچستان منصوب و از خدمات “میثم کیخواه آریا” در طول مدت تصدی به عنوان سرپرست حراست این شرکت قدردانی شد.

مدیر حراست سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران گفت: مدیریت از دو جهت قابل تامل است ، هم فرصت است و از بعدی دیگر تهدید محسوب می شود.

“عسکری مجتهد زاده ” ابراز داشت: چنانچه در سمت مدیریت از تضییع حق و یا حقوق بیت المال به گونه ای هوشمندانه جلوگیری شود،فرصت مغتنمی برای خدمت محسوب می شود و چنانچه نتوان از این مورد جلوگیری کرد قطعا تهدید به شمار می رود. وی ادامه داد: نامه ۲۰  حضرت مولا امام علی (ع) در نهج البلاغه خطاب به والی بصره پیرامون  دقت در چگونگی مصرف بیت المال و هشدار ایشان در این خصوص حاکی از اهمیت ویژه حفظ و پاسداری از بیت المال و حقوق عامه مردم است.

اولین توصیه و آخرین توصیه نیز برای مدیر حراست تقواست

مشاور مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران تاکید کرد: حراست سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران نیزبا مبنا قرار دادن سخنان امام علی (ع) در دو بخش نرم افزاری و سخت افزاری وظایف حراست را تعریف و تدوین کرده است. مجتهد زاده یاد آور شد:در مجموع حراست مشاور امین و صبور مدیر و تمامی کارکنان سازمان محسوب می شود .وی بیان کرد: اولین توصیه و آخرین توصیه نیز برای مدیر حراست تقوا است.

مدیر حراست سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران گفت: با توجه به سیاست دولت سیزدهم مبنی بر مبارزه با فساد،حراست باید مسایل و  مشکلات را  آسیب شناسی کرده و پس از تجزیه و تحلیل منطقی و علمی راهکار عملی ارایه دهد .

ایجاد اشتغال برای ۱۴۰۱۱ نفر بر اساس ارقام دفتری

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: تا کنون در شهرکها و نواحی صنعتی سیستان و بلوچستان ۳۰۸۹ فقره قرارداد با سرمایه گذاران و کار آفرینان منعقد شده است.”علیرضا راشکی ” خاطر نشان کرد: تعداد ۱۳۷۶ واحد تولیدی ، صنعتی و صنفی نیز با سرمایه گذاری ۷۴۷۵ میلیارد ریال  در شهرکها و نواحی صنعتی سیستان و بلوچستان بهره برداری شده است .وی یاد آور شد این تعداد واحد تولیدی توانسته اند برای  ۱۴۰۱۱ نفر بر اساس ارقام دفتری ایجاد اشتغال کنند.

لینک کوتاه : https://sanattourism.ir/?p=88776

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.