تاریخ : یکشنبه, ۱۷ تیر , ۱۴۰۳ 1 محرم 1446 Sunday, 7 July , 2024
5

برگزاری آیین تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان بهارستان

  • کد خبر : 96411
  • 10 آگوست 2022 - 10:11
برگزاری آیین تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان بهارستان
آیین تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان بهارستان با حضور مسئولین شهر صالحیه در سالن جلسات شهرداری برگزار شد.

به گزارش صنعت و توریسم به‌نقل از روابط عمومی، در این آیین که به مناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار و با حضور خبرنگاران فعال منطقه برگزار شد، محمد آگاهی مند شهردار، مریم شکری نائب رئیس شورا به اتفاق سیدمصطفی موسوی و جابر پناهی اعضای شورای شهر صالحیه از این قشر فرهیخته تجلیل بعمل آوردند.

محمد آگاهی مند شهردار صالحیه در این آیین با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان صارمی و امانی روز خبرنگار را تبریک گفت و افزود: خبرنگاران با اندیشه و قلم خود، آگاهی را در جامعه تزریق می کنند و نقش بسزایی در پیشرفت و توسعه و التيام زخم های جامعه دارند.

شهردار صالحیه با بیان اینکه خبرنگاری رسالتی است که با آگاهی سازی، افکار عمومی را در قضاوت سره و ناسره یاری رسانده و بی تردید نگاه جامعه را دستخوش دگرگونی های بسیاری می نماید، تصریح کرد: خبرنگاران و فعالان مطبوعاتی باید وجدان آگاه، بیدار و حقیقت ‌بین مردم باشند و رسالت خبری ایجاب می‌کند که تنش‌ زدایی، کمک به رفع کاستی‌ها، همدل و همیار مدیران بودن، از ویژگی و خصایص اولیه خبرنگاران باشد و بر اساس این الگوها فعالیت خبری انجام دهند.

آگاهی مند خاطرنشان کرد: خبرنگارانی که قداست شغلی خود را پذیرفته اند، سهم بسزایی در توسعه شهرستان داشته و جامعه را به سمت و سوی آرامش سوق می دهند و با رعایت انصاف مسائل را به مسئولین گوشزد می کنند.

این مراسم بعد از مطرح کردن برخی سوالات از سوی خبرنگاران و ارائه پاسخ از طرف محمد آگاهی مند، با اهداء هدیه، لوح تقدیر و شاخه گل به اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان بهارستان به پایان رسید.

مطالب دیگر در حوزه شهرداری‌ها را در صنعت و توریسم دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://sanattourism.ir/?p=96411

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.