تاریخ : دوشنبه, ۱۸ تیر , ۱۴۰۳ 2 محرم 1446 Monday, 8 July , 2024
4
شهردار زرین شهر:

با جذب سرمایه‌گذاران، خطه طلایی ایران را به شهری ایده‌آل برای شهروندان و گردشگران تبدیل خواهیم کرد

  • کد خبر : 104309
  • 19 فوریه 2023 - 11:09
با جذب سرمایه‌گذاران، خطه طلایی ایران را به شهری ایده‌آل برای شهروندان و گردشگران تبدیل خواهیم کرد
شهردار زرین شهر گفت: زرین شهر به دلیل قرار گرفتن در موقعیتی استراتژیک و راهبردی و همچنین بهره‌مندی از جاذبه طبیعی و آثار تاریخی، اماکن مذهبی و تفریحی، زیرساخت‌های فراوان و… فرصت‌های سرمایه گذاری بسیاری را در اختیار دارد.

به گزارش صنعت و توریسم به‌نقل از روابط‌عمومی شهرداری زرین شهر،حسین اسماعیلی احمدی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: به واسطه مأموریت‌های مختلف تعریف شده برای شهرداری‌ها شهرها بهترین مکان برای جذب سرمایه هستند و از این رو نیاز است نگاه خود را با توجه به تعدد مأموریت‌های این نهاد به حوزه سرمایه‌گذاری تغییر دهیم و یکی از مهمترین مسیرهای تسریع در روند توسعه شهرهای ایران، حمایت و جذب سرمایه گذاری‌های جدید است.

وی افزود: امروزه سرمایه گذاران تمایل و اشتیاق فراوانی برای سرمایه گذاری در زمینه‌های مختلف به ویژه ساخت مراکز اقامتی، رفاهی، تأسیسات گردشگری، بومگردی و… دارند از این رو کاهش ریسک سرمایه گذاری یکی از الزامات جذب سرمایه گذاران در حوزه مدیریت شهری به شمار می‌آید که در مدیریت شهری زرین شهر مورد توجه قرار گرفته است.

از مهمترین برنامه‌های مدیریت شهری زرین شهر در دوره ششم

شهردار زرین شهر یکی از مهمترین برنامه‌های مدیریت شهری زرین شهر در دوره ششم را حمایت و جذب سرمایه گذاران دانست، اضافه کرد: شهرداری زرین شهر با ترسیم نقشه راه اصولی در جهت توسعه خطه‌طلایی ایران و ایجاد موج رشد اقتصاد پایدار شهری تلاش کرده با تدوین بسته‌های سرمایه‌گذاری و در نظر گرفتن مشوق‌های مختلف فضایی برد – برد را برای حضور سرمایه‌گذاران در این شهر فراهم کند.

وی خطه‌طلایی ایران را گنجینه‌ای ارزشمند از فرصت‌های سرمایه گذاری دانست و تصریح کرد: زرین شهر به دلیل قرار گرفتن در موقعیتی استراتژیک و راهبردی و همچنین بهره‌مندی از جاذبه طبیعی و آثار تاریخی، اماکن مذهبی و تفریحی، زیرساخت‌های فراوان و… فرصت‌های سرمایه گذاری بسیاری را در اختیار دارد.

اسماعیلی احمدی حضور شهرداری‌ها در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته را فرصت بسیار مطلوبی برای استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در راستای عملیاتی کردن طرح‌های مختلف دانست و ادامه داد: مدیریت شهری زرین شهر با هدف معرفی هرچه بیشتر خطه‌طلایی ایران به گردشگران و همچنین به نمایش گذاشتن فرصت‌های سرمایه گذاری برای سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته، حضوری فعال داشت.

وی با بیان اینکه شهرداری زرین شهر در تلاش است اعتماد سرمایه گذاران را جلب کند، عنوان کرد: با توجه به حضور شهرهای مختلف ایران و همچنین کشورهای همسایه در این نمایشگاه شهرداری زرین شهر تلاش کرد تا با تولید محتوای دیجیتال و ارائه پکیج‌های سرمایه‌گذاری و کتابچه‌های تدوین‌شده، فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهرداری زرین‌شهر را به سرمایه گذاران بخش خصوصی به خوبی ارائه کند تا سرمایه‌گذاران سرمایه خود را در کمترین زمان به میدان بیاورند چراکه ما معتقد هستیم نباید عرصه سرمایه گذاری معطل طرح‌های نافرجام شود.

شهردار زرین شهر خاطرنشان کرد: با حضور سرمایه گذاران حوزه گردشگری و تقویت زیرساخت‌های این حوزه زیر چتر حمایت و برنامه‌ریزی‌های مدیریت شهری زرین شهر در دوره ششم، نوید روزهای بهتر را به شهروندان می‌دهیم.

وی با بیان اینکه با جذب سرمایه‌گذاران خطه‌طلایی ایران را به شهری ایده آل برای شهروندان و گردشگران تبدیل خواهیم کرد، گفت: خادمان شهروندان زرین شهر در شهرداری در تلاش هستند با جذب سرمایه‌گذاران به عرصه سرمایه‌گذاری و اجرایی کردن بسته‌های سرمایه گذاری تدوین شده امکانات و تأسیسات لازم برای توسعه پایدار صنعت گردشگری در این شهر مهیا ساخته و جلوه‌ای تازه از زیبایی، تکنولوژی و همچنین ایجاد اشتغال و… توسعه پایدار اقتصاد شهری را به شهر و در رأس آن شهروندان ببخشند.

​​​​​​​مطالب دیگر در حوزه شهرداری‌ها را در صنعت و توریسم دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://sanattourism.ir/?p=104309

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.