تاریخ : جمعه, ۱۵ تیر , ۱۴۰۳ 29 ذو الحجة 1445 Friday, 5 July , 2024
3

بانک صادرات ایران ٢٨ هزار زوج را به خانه بخت فرستاد

  • کد خبر : 72936
  • 21 سپتامبر 2020 - 14:26
بانک صادرات ایران ٢٨ هزار زوج را به خانه بخت فرستاد

در پنج ماه نخست سال ۹۹ بانک صادرات ایران ٢٨ هزار زوج را به خانه بخت فرستاد بانک صادرات ایران از ابتدای سال ۹۹ با پرداخت بیش از ٢٩ هزار میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه ازدواج بیش از ٥٦ هزار نفر را تسهیل کرد. به گزارش روابط ‌عمومی بانک صادرات ایران، از […]

در پنج ماه نخست سال ۹۹

بانک صادرات ایران ٢٨ هزار زوج را به خانه بخت فرستاد

بانک صادرات ایران از ابتدای سال ۹۹ با پرداخت بیش از ٢٩ هزار میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه ازدواج بیش از ٥٦ هزار نفر را تسهیل کرد.

به گزارش روابط ‌عمومی بانک صادرات ایران، از ابتدای فروردین تا پایان مرداد٩٩، این بانک به منظور تسهیل سنت حسنه ازدواج، برای ٥٦ هزار و ٤٤٩ نفر، بیش از ٢٩ هزار و ٢٦٢ میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه تخصیص داد.
این در حالی است که طی ١٧ ماه اخیر از ابتدای سال ٩٨ تا پایان مرداد ماه سال ٩٩ بیش از ٨٢ هزار میلیارد ریال برای پرداخت وام قرض‌الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه توسط بانک صادرات ایران تخصیص یافته و ازدواج ٢٨٥ هزار و ٧٠٠ عروس و داماد را تسهیل کرده است. قابل ذکر است پرداخت وام قرض‌الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه از طریق شعب بانک صادرات ایران طی سالیان اخیر تداوم داشته است.

بانک صادرات ایران طی پنج ماه اول سال ٩٩ بیش از ٢٧١ هزار میلیارد ریال تسهیلات حمایتی به منظور انجام مسئولیت‌ اجتماعی و کمک به کارآفرینان مشاغل خانگی، آسیب‌دیدگان حوادث غیر مترقبه، بهسازی و نوسازی مسکن روستایی و شهری، وام قرض‌الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه، کسب و کارهای آسیب‌دیده از شیوع بیماری کرونا، پشتیبانی از بنگاه‌های کوچک و متوسط، حمایت از زندانیان نیازمند، درمان و سایر وام‌های ضروری پرداخت کرده است.

منبع: بانک صادرات ایران

 

مطالب دیگر در حوزه بانک را در توریسم پرس دنبال کنید

لینک کوتاه : https://sanattourism.ir/?p=72936

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.