تاریخ : سه شنبه, ۱۲ تیر , ۱۴۰۳ 26 ذو الحجة 1445 Tuesday, 2 July , 2024
2

بازگشت محدودیت های کرونایی در پی ساده انگاری‌ها

  • کد خبر : 73263
  • 26 سپتامبر 2020 - 15:37
بازگشت محدودیت های کرونایی در پی ساده انگاری‌ها

شهردار زرین شهر مطرح کرد : بازگشت محدودیت های کرونایی در پی ساده انگاری ها / کرونا جان ۴۰ شهروند زرین شهری را گرفته است ضرورت توجه جدی به پروتکل‌های بهداشتی به نقل از اداره ارتباطات مردمی شهرداری زرین شهر،در پی تغییر رفتارها و عادی انگاری‌های برخی شهروندان در برابر ویروس کرونا و سیر صعودی […]

شهردار زرین شهر مطرح کرد :

بازگشت محدودیت های کرونایی در پی ساده انگاری ها / کرونا جان ۴۰ شهروند زرین شهری را گرفته است

ضرورت توجه جدی به پروتکل‌های بهداشتی

به نقل از اداره ارتباطات مردمی شهرداری زرین شهر،در پی تغییر رفتارها و عادی انگاری‌های برخی شهروندان در برابر ویروس کرونا و سیر صعودی فوت شدگان و مبتلایان به این بیماری در شهر زرین شهر،  میثم محمدی طی بازدید از روند اجرایی برخی محدودیت های کرونایی در شهر بر ضرورت توجه جدی به هشدارها و دستورالعمل های بهداشتی تاکید کرد.

شهردار زرین شهر در این بازدید وضعیت شهرستان لنجان و شهر زرین شهر را اضطراری و قرمز دانست و بیان کرد: با وجود اینکه آمار ابتلا به ویروس کرونا در شهرستان لنجان به بیش از سه هزار مورد و آمار فوتی‌ها هم به بیش از یکصد نفر تا روز گذشته رسیده، اما همچنان بی خیالی در برابر کرونا ادامه دارد.

ایشان اظهار کرد:متاسفانه تا امروز ۴۰ نفر از شهروندان زرین شهری در اثر ابتلا به بیماری کرونا جان خود را از دست داده‌اند که نیمی از آنها در شهریور ماه اتفاق افتاده و اگر هشدارها جدی گرفته نشود همچنان با افزایش میزان مرگ و میر و مبتلایان روبرو خواهیم شد.

محمدی بر ضرورت افزایش محدودیت ها برای حفظ سلامت اجتماعی در شهر تاکید کرد و افزود: با توجه به روند رو به رشد شیوع کرونا مسیر منتهی به گلستان زهرا (س) مسدود شده و ضمن خاموشی بوستان‌ها هرگونه سرویس‌دهی در اماکن عمومی و تفریحی ممنوع می‌باشد.

وی در پایان  خواستار همراهی مردم در این زمینه شد و گفت: همه شهروندان باید به نوبه خود نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی با متولیان امر همکاری کنند و از مراجعه به گلستان زهرا (س) در روز های پایانی هفته خودداری نمایند.

 

منبع: شهرداری زرین شهر

 

مطالب دیگر در حوزه شهرداری‌ها را در توریسم پرس دنبال کنید

لینک کوتاه : https://sanattourism.ir/?p=73263

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.