تاریخ : یکشنبه, ۱۷ تیر , ۱۴۰۳ 1 محرم 1446 Sunday, 7 July , 2024
2

بازدید نماینده زاهدان از شهرک صنعتی زاهدان میرجاوه

  • کد خبر : 89470
  • 04 ژانویه 2022 - 11:33
بازدید نماینده زاهدان از شهرک صنعتی زاهدان میرجاوه
نماینده شهر زاهدان از شهرک صنعتی زاهدان میرجاوه و 6 واحد تولیدی مستقر در این شهرک بازدیدکرد.

به گزارش صنعت و توریسم به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی سیستان و بلوچستان، نماینده مردم زاهدان گفت: در شرایط فعلی کشور تقویت و استفاده از ظرفیت های شرکتهای دانش بنیان کلینیک  های کسب و کار باید یکی از اولویتها قرار گیرد.

“حسینعلی شهریاری ” اظهارداشت: استفاده از ظرفیت شرکتهای دانش بنیان نه تنها به تقویت بنیه صنعتی کشور می انجامد ، بلکه از خروج ارز نیز جلوگیری می کند.وی ادامه داد: هم اکنون ساخت و تعمیر دستگاههای پزشکی از اهمیت ویژه ای برخوردار است که باید شرکتهای دانش بنیانی را که در این رسته فعالیت می کنند تقویت کرد.

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی سیستان و بلوچستان گفت: هم اکنون در سیستان و بلوچستان ۲۹ شهرک و ناحیه صنعتی مسقر است که باید گفت در این میان ناحیه صنعتی زر آباد به تازگی مصوب شده است و قرار است کار تصویب ناحیه صنعتی بمپور نیز انجام شود که با این حساب تعداد شهرکها و نواحی مستقز در استان به ۳۰ شهرک و ناحیه می رسد.

“عیلرضا راشکی ” اظهار داشت: تا کنون تعداد ۳ هزار و ۸۹ فقره قرارداد با صنعتگران و کارآفرینان استان منعقد شده است.وی ادامه داد: در این میان ۱۳۷۶ واحد نیز با ظرفیت اشتغال ۱۴۰۱۱ نفر و سرمایه گذاری ۷۴۷۵ میلیارد ریال بر اساس ارقام دفتری بهره برداری شده اند.

لینک کوتاه : https://sanattourism.ir/?p=89470

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.