تاریخ : جمعه, ۱۵ تیر , ۱۴۰۳ 29 ذو الحجة 1445 Friday, 5 July , 2024
7

بازدید مدیر کل دیوان محاسبات از شهرکها و نواحی صنعتی سیستان و بلوچستان

  • کد خبر : 91260
  • 03 مارس 2022 - 12:17
بازدید مدیر کل دیوان محاسبات از شهرکها و نواحی صنعتی سیستان و بلوچستان
مدیر کل دیوان محاسبات از شهرکها و نواحی صنعتی سیستان و بلوچستان بازدیدکرد

به گزارش صنعت و توریسم به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی سیستان و بلوچستان ،مدیر کل دیوان محاسبات استان از شهرک صنعتی زاهدان میرجاوه و زاهدان کارگاهی بازدید کرد.

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی سیستان و بلوچستان گفت: در این بازدید به برخی از مشکلات واحد های تولیدی و عوامل آن اشاره شد .

“علیرضا راشکی اظهار داشت: از جمله مواردی که طرح شد مساله تعرفه بالای اب بها بود که متاسفانه علی رغم قانون ،میزان تعرفه مصرفی برای واحد های تولیدی و بخش تولید کاهش پیدا کرده و مازاد مصرف بر اساس تعرفه ازاد محاسبه می شود. وی افزود: بر اساس قانون و مصوبه هیات وزیران باید ۲۵ متر مکعب به هر واحد تولیدی اختصاص پیدا کند که این ماده قاونی رعایت نمی شود.

رییس هیات مدیره شرکت شهرکهای صنعتی سیستان و بلوچستان یاد آور شد: از دیگر مشکل های مطرح شده ،نوسان برق بود که سبب تخریب برخی از دستگاه های واحد های تولیدی می شود که باز هم باید بر اساس قانون باید خسارت وارده به واحد های تولیدی توسط شرکت برق پرداخت شود که تا کنون این مورد نیز عملیاتی نشده است.

راشکی اضافه کرد: در این بازدید از ۲ واحد تولیدی مستقر در شهرک صنعتی زاهدان میرجاوه و مرکز خدمات کسب و کار مستقر در این شهرک و همچنین از ۲ واحد تولیدی مستقر در شهرک صنعتی زاهدان کارگاهی نیز بازدید به عمل آمد.وی یاد آور شد: علاوه بر این از سوله های در حال ساخت شهرک صنعتی میرجاوه نیز بازدید شد.

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی سیستان و بلوچستان تاکید کرد:شرکت پلیمر پاکت پرند تولید کننده انواع کیسه های پلیمری ،شرکت تولید تور ماهیگیری ،واحد آرمین لوله شرق تولید کننده لوله و اتصالات پلی اتیلنی  از جمله واحد هایی بودند که مورد بازدید قرار گرفتند.

مطالب دیگر در حوزه شرکت شهرکهای صنعتی را در صنعت و توریسم دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://sanattourism.ir/?p=91260

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.