تاریخ : جمعه, ۱۵ تیر , ۱۴۰۳ 29 ذو الحجة 1445 Friday, 5 July , 2024
6

بازدید مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی از مساجد و بقاع متبرکه جاجرم

  • کد خبر : 116651
  • 14 ژانویه 2024 - 11:43
بازدید مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی از مساجد و بقاع متبرکه جاجرم
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی به‌اتفاق امام‌جمعه و فرماندار شهرستان جاجرم از مسجد و بقاع متبرکه این شهرستان بازدید کرد.

به گزارش صنعت و توریسم به‌نقل از روابط‌عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی و گردشگری خراسان شمالی؛ روز سه‌شنبه ۱۹ دی‌ماه ماه ۱۴۰۲ علی مستوفیان در سفر و بازدید دوره‌ای شهرستان‌ها به‌اتفاق امام‌جمعه محترم و فرماندار شهرستان جاجرم از مساجد و بقاع متبرکه شهرستان بازدید کرد.

این بازدید که پیرو جلسه مشترک و امضای تفاهم‌نامه احداث مجتمع‌های خدماتی بهداشتی بود به‌منظور بررسی و ارزیابی از وضعیت مجتمع‌های خدماتی بهداشتی صورت گرفت.

در این بازدید مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی همچنین ضمن تقدیر از رویکرد مقام عالی وزارت میراث‌فرهنگی در جهت نظارت و بهسازی این مراکز گفت با تلاش‌های صورت‌گرفته درگذشته تعدادی مجتمع خدماتی بهداشتی در استان احداث گردیده که در نظر داریم ضمن نظارت بر این اماکن و بهسازی مشکلات موجود چند مجتمع جدید نیز جانمایی و احداث کنیم.

او نظارت مستمر بر وضعیت بهداشت این مراکز را از نکات مهم و حائز اهمیت دانست و گفت مجتمع‌های خدماتی بهداشتی باید همواره توسط متصدی مربوطه نظارت و نگهداری شود.

لینک کوتاه : https://sanattourism.ir/?p=116651

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.