تاریخ : یکشنبه, ۱۷ تیر , ۱۴۰۳ 1 محرم 1446 Sunday, 7 July , 2024
0

بازدید دبیر شورای عالی مناطق آزاد از پنج شرکت صنعتی و تولیدی ارس

  • کد خبر : 80340
  • 12 می 2021 - 14:33
بازدید دبیر شورای عالی مناطق آزاد از پنج شرکت صنعتی و تولیدی ارس

بازدید دبیر شورای عالی مناطق آزاد از پنج شرکت صنعتی و تولیدی ارس «حمیدرضا مومنی» مشاور رئیس‌جمهوری و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در اولین روز از سفر دو روزه خود به ارس از ۵ شرکت صنعتی، تولیدی منطقه آزاد تجاری و صنعتی ارس بازدید کرد. دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی […]

بازدید دبیر شورای عالی مناطق آزاد از پنج شرکت صنعتی و تولیدی ارس

«حمیدرضا مومنی» مشاور رئیس‌جمهوری و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در اولین روز از سفر دو روزه خود به ارس از ۵ شرکت صنعتی، تولیدی منطقه آزاد تجاری و صنعتی ارس بازدید کرد.

دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی روز بیستم اردیبهشت‌ ماه ۱۴۰۰ ابتدا با محمدرضا پورمحمدی، استاندار آذربایجان شرقی در تبریز دیدار کرد و سپس ضمن حضور در منطقه آزاد ارس از شرکت دورنا باتری ارس بازدید کرد؛ این شرکت سالانه ۹۰۰ هزار باتری اتمی، ۳۰۰ هزار باتری اسیدی، ۷۳۴ تن جعبه باتری و ۳۶۶ تن انواع درپوش و سرپوش باتری تولید و به بازار عرضه می کند و برای ۱۷۰ نفر شغل ایجاد کرده است.

«مومنی» همچنین از شرکت پیشگامان دنیلی ارس تولید کننده کفش با برند ایتالیایی دنیلی بازدید کرد.این شرکت سالانه ۸۰۰ هزار جفت کفش تولید و به بازار عرضه می کند و ۳۸۰ نفر در این کارخانه مشغول بکار می باشند.  بازدید سوم دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی از شرکت طلا پروفیل ارس بود که سالانه ۹ هزار و ۴۰۰ تن پروفیل UPVC و همچنین درب و پنجره UPVC تولید و به بازار عرضه می کند و ۷۲ نفر در این کارخانه مشغول بکار می باشند.

افتتاح شرکت سایا تجارت المان ارس توسط رئیس جمهور 

مومنی پس از آن از شرکت سایا تجارت المان ارس بازدید کرد. فاز اول این شرکت همزمان با چهارمین افتتاح های مناطق آزاد کشور توسط رئیس جمهور افتتاح خواهد شد و سالانه بیش از ۴۳ هزار تن انواع فرآورده های حاصل از دانه کاکائو، خمیر کاکائو و بسته بندی فرآورده های کاکائو تولید و به بازار عرضه خواهد کرد وبرای ۴۰ نفر شغل ایجاد خواهد کرد.

دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور همچنین از مجتمع ایمن نگهدار ارس و انبار کالای ایمن علمدار ارس نیز بازدید کرد. این دو انبار ظرفیت ذخیره ۱۳ هزار و ۶۰۰ تن مواد اولیه دخانیات را دارند و با مجموع سرمایه گذاری ۱۶۰ میلیارد تومان، همزمان با چهارمین افتتاح های مناطق آزاد کشور توسط رئیس جمهور افتتاح خواهند شد.

پیگیری مشکلات تمام سرمایه گذاران

«حمیدرضا مومنی» در ادامه این سفر دو روزه، پس از دیدار با امام جمعه شهر جلفا_منطقه آزاد ارس با سرمایه‌گذاران منطقه آزاد تجاری و صنعتی ارس جلسه برگزار کرد.
وی در این جلسه بر پیگیری مشکلات تمام سرمایه گذاران را تا حصول نتیجه مورد تاکید قرار داد و افزود: مناطق آزاد شریک تجاری سرمایه گذاران و تولید کنندگان و فعالین اقتصادی هستند.

شایان ذکر است دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد کشور در دومین روز حضور خود در ارس از چند پروژه عمرانی و زیربنایی منطقه آزاد ارس بازدید خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://sanattourism.ir/?p=80340

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.