تاریخ : یکشنبه, ۱۷ تیر , ۱۴۰۳ 1 محرم 1446 Sunday, 7 July , 2024
2

بازدید بازرس کل سیستان و بلوچستان از شهرک صنعتی زاهدان کامبوزیا

  • کد خبر : 88955
  • 21 دسامبر 2021 - 13:40
بازدید بازرس کل سیستان و بلوچستان از شهرک صنعتی زاهدان کامبوزیا

به گزارش صنعت و توریسم به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی سیستان و بلوچستان، “علیرضا راشکی ” اظهار داشت: تامین سوخت ،تامین مواد اولیه،تامین سرمایه درگردش برای توسعه واحد تولیدی ،عدم اجازه ورود و خروج کالای تولیدی تولید و مواد اولیه توسط ستاد مبارزه با قاچاق کالا از جمله مشکل هایی بود که […]

به گزارش صنعت و توریسم به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی سیستان و بلوچستان، “علیرضا راشکی ” اظهار داشت: تامین سوخت ،تامین مواد اولیه،تامین سرمایه درگردش برای توسعه واحد تولیدی ،عدم اجازه ورود و خروج کالای تولیدی تولید و مواد اولیه توسط ستاد مبارزه با قاچاق کالا از جمله مشکل هایی بود که توسط واحد های تولیدی مستقر در این شهرک مطرح شد.

وی تاکید کرد: از واحد های تولیدی با نام های فرابد مهرداد شرق تولید کننده انواع قیر ،قطران شرق تولید کننده روغن پایه موتور و سنگبری آریا کیمیا برش انواع سنگهای گرانیتی مورد بازدید قرار گرفت.

ایجاد اشتغال برای ۱۴ نفر

رییس هیات مدیره شرکت شهرکهای صنعتی سیستان و بلوچستان یاد آور شد: واحد تولیدی های فرابد مهرداد شرق با زمینی به گستره ۶۷۹۲ متر مربع و سرمایه گذاری ۹ میلیارد ریال  ، قطران شرق با زمینی به گستره ۵۵۵۲ متر مربع و سرمایه گذاری۴ میلیارد ریال توانسته است برای ۱۴ نفر ایجاد اشتغال کنند.

راشکی تاکید کرد: سنگبری آریا کیمیا نیز با زمینی به گستره ۱۰ هزار مترمربع و سرمایه گذاری ۵ میلیارد ریال اشتغال ۱۵ نفری ایجاد کرده است.

آغاز عملیات اجرایی شهرک صنعتی زاهدان کامبوزیا،در سال ۷۰

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی سیستان و بلوچستان افزود: عملیات اجرایی شهرک صنعتی زاهدان کامبوزیا،در سال ۷۰ آغاز شد.این شهرک با گستره ۸۶۴ هکتار و فاز عملیاتی ۳۶۰ هکتار در شما ل شرقی زاهدان و در مجاورت کلاته کامبوزیا واقع شده است.راشکی بیان کرد: تاکنون تعداد ۳۴۱ فقره قرارداد با کار افرینان و سرمایه گذاران در این شهرک منعقد شده است.

وی اضافه کرد: از این تعداد ۱۶۵ واحد تولیدی با سرمایه گذاری ۱۴۹۴ میلیارد ریال و ظرفیت اشتغال ۱۱۱۶ نفر بر اساس ارقام دفتری بهره برداری شده است ،که از این تعداد ۱۴۸ واحد تولیدی را صنایع کانی غیر فلزی ،۱۱ واحد صنایع شیمیایی ،۱ واحد از رسته صنایع سلولزی و ۱ واحد صنایع غذایی را تشکیل می دهند.

مطالب دیگر در حوزه شهرکهای صنعتی را در صنعت و توریسم دنبال کنید

 

لینک کوتاه : https://sanattourism.ir/?p=88955

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.