تاریخ : یکشنبه, ۱۷ تیر , ۱۴۰۳ 1 محرم 1446 Sunday, 7 July , 2024
3

بازدید اعضای کلینیک سیارصنعت از واحدهای تولیدی مستقر شهرک صنعتی زاهدان کارگاهی

  • کد خبر : 87481
  • 03 نوامبر 2021 - 11:45
بازدید اعضای کلینیک سیارصنعت از واحدهای تولیدی مستقر شهرک صنعتی زاهدان کارگاهی
مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی سیستان و بلوچستان گفت: کلینیک سیارصنعت از واحدهای تولیدی مستقر شهرک صنعتی زاهدان کارگاهی بازدید کردند.

بازدید اعضای کلینیک سیارصنعت از واحدهای تولیدی مستقر شهرک صنعتی زاهدان کارگاهی

به گزارش صنعت و توریسم به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی سیستان و بلوچستان،”علیرضا راشکی ” اظهار داشت: در این بازدید مشاورینی با تخصص های کارآفرینی، اقتصاد، مدیریت، بازاریابی، مالی و حسابداری، معدن، مکانیک و فنی جهت ارائه خدمات مشاوره به واحدهای تولیدی حضور داشتند.

وی تاکید کرد: اعضای کلینیک سیار از واحد های تولیدی فرآورده های لبنی ،تولیدی انواع مصنوعات چوبی و شرکت آرمین لوله شرق ،تولید کننده انواع لوله و اتصالاتبازدید و عارضه یابی سریع را انجام دادند.

رییس هیات مدیره شرکت شهرکهای صنعتی یاد آور شد: علاوه بر این از واحد تولیدی لوله و پروفیل زاهدان سی بل بازدید و برنامه ریزی لازم برای پروژه بهبود این واحد صورت پذیرفت.

راشکی بیان کرد: در ادامه در شرکت آرمین لوله شرق نشستی با حضور مشاورین، اعضا، هیات امنا، ، مدیر کلینیک کسب و کار استان و همکاران شرکت شهرکهای صنعتی استان برگزار شد.

وی گفت:در این نشست آخرین وضعیت شهرک صنعتی زاهدان کارگاهی تشریح و تقویت ارتباط  جامعه ی دانشگاهی با شرکت شهرکهای صنعتی استان به منظور کمک و ارائه خدمات به واحدهای تولیدی مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی استان مورد تاکید قرار گرفت.

از مهمترین دستاوردهای این بازدید

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی سیستان و بلوچستان یادآور شد: از مهمترین دستاوردهای این بازدید می توان به آشنایی اساتید دانشگاهی و مشاورین کلینیک کسب و کار با شهرک صنعتی کارگاهی و واحدهای تولیدی و کاربرد دانش در محیط ساخت و تولید به صورت عملی و همچنین تعامل سازنده میان بخش صنعت و دانشگاه اشاره کرد.

راشکی تاکید کرد: کلینیک سیار صنعت باهدف رفع مشكلات و توانمندسازي واحد هاي صنعتي،  با توجه به حمايت هاي شرکت شهرکهای صنعتی سیستان و بلوچستان از صنايع مستقر در شهرك ها و نواحي صنعتي استان برنامه ریزی و صورت می پذیرد.

وی یاد آور شد: در واقع هماهنگی برای بازدید اعضای کلینیک سیار صنعت فرصتی خوبی است تا واحدهای صنعتی و تولیدی با مسائل و مشکلات خود آشنا و  راهکاری مناسب را  از سوی اعضای این کلینیک  اخذ کنند.

مطالب دیگر در حوزه شرکت شهرکهای صنعتی را در صنعت و توریسم دنبال کنید

لینک کوتاه : https://sanattourism.ir/?p=87481

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.