تاریخ : یکشنبه, ۱۷ تیر , ۱۴۰۳ 1 محرم 1446 Sunday, 7 July , 2024
3

بازدید استاندار سیستان و بلوچستان از نمایشگاه توانمندی های صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران

  • کد خبر : 90432
  • 07 فوریه 2022 - 9:01
بازدید استاندار سیستان و بلوچستان از نمایشگاه توانمندی های صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران
مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی سیستان و بلوچستان گفت: در این نمایشگاه همزمان با بازدید مقام عالی استان از غرفه های موجود ،معاون هماهنگی و امور اقتصادی ،معاون سیاسی و اجتماعی و دستگاههای اجرایی که در بخش زیر ساخت فعال هستند نیز از غرفه ها بازدید کرده و از نزدیک با توانمندی های واحد های تولیدی ساختمانی در استان آشنا شدند.

به گزارش صنعت و توریسم به نقل از  روابط عمومی استاندار سیستان و بلوچستان از نمایشگاه توانمندی های صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران بازدید کرد

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی سیستان و بلوچستان گفت: در این نمایشگاه همزمان با بازدید مقام عالی استان از غرفه های موجود ،معاون هماهنگی و امور اقتصادی  ،معاون سیاسی و اجتماعی و دستگاههای اجرایی که در بخش زیر ساخت فعال هستند نیز از غرفه ها بازدید کرده و از نزدیک با توانمندی های واحد های تولیدی ساختمانی در استان آشنا شدند.

“علیرضا راشکی “اظهار داشت: علاوه بر این، در نمایشگاه مذکور، دستگاه های اجرایی مرتبط با بخش زیر ساخت نیز حضور داشتند که از آن جمله می توان به اداره کل راه و شهرسازی،شهرداری و اعضای شورای شهر زاهدان، اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی ،اداره کل نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس استان ،بنیاد مسکن استان ،سرپرست امور شعب بانک ملی استان،صندوق کار افرینی امید،پارک علم و فناوری استان اشاره کرد.

وی افزود : استاندار سیستان و بلوچستان از تمامی غرفه ها بازدیدکرد و به بحث و بررسی و ارایه طریق پیرامون مرتفع کردن مشکلات واحد های صنعتی پرداخت.  

رییس هیات مدیره شرکت شهرکهای صنعتی سیستان و بلوچستان افزود: استاندار سیستان و بلوچستان همچنین دستگاه های اجرایی را مکلف به خرید اقلام واحد های تولیدی مستقر در استان کرد.

مطالب دیگر در حوزه شرکت شهرک های صنعتی را در صنعت و توریسم دنبال کنید

 

لینک کوتاه : https://sanattourism.ir/?p=90432

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.