تاریخ : جمعه, ۱۵ تیر , ۱۴۰۳ 29 ذو الحجة 1445 Friday, 5 July , 2024
5

بازدید استاندار سیستان و بلوچستان از شهرک صنعتی ایرانشهر

  • کد خبر : 91474
  • 09 مارس 2022 - 15:16
بازدید استاندار سیستان و بلوچستان از شهرک صنعتی ایرانشهر
مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی سیستان و بلوچستان گفت: استاندار سیستان و بلوچستان در سفر به ایرانشهر از شهرک صنعتی ایرانشهر بازدید کرد.

به گزارش صنعت و توریسم به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی سیستان و بلوچستان،”علیرضا راشکی” اظهار داشت: علاوه بر این از ۵ واحد تولیدی مستقر در این شهرک نیز به اتقاق ایشان و مدیران دستگاه های اجرایی مرتبط و خدمات رسان نیز بازدید به عمل آمد.

وی افزود: واحد تولیدی ایران کولا با سرمایه گذاری ۹۱ میلیارد ریال و اشتغال ۱۰۰ نفر از جمله واحد هایی بود که مورد بازدید قرار گرفت.این واحد در زمینی به گستره ۲۰ هزار متر مربع استقرار دارد و آب بسته بندی آشامیدنی از جمله تولیدات این شرکت به شمار می رود.

رییس هیات مدیره شرکت شهرکهای صنعتی سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: واحد قند خلیل درواخ  با تولید قند حبه و کله قند نیز با سرمایه گذاری ۵ میلیارد ریال و مساحت ۳هزار متر مربع ، که توانسته است زمینه اشتغال را برای ۲۵ نفر فراهم آورد ، از دیگر واخد هایی بود که امروز مورد بازدید قرار گرفت.

واحد تولیدی نگین پهره بلوچستان با سرمایه گذاری ۳۰ میلیارد ریال

راشکی تاکید کرد: از دیگر واحد هایی که مورد بازدید قرار گرفت واحد تولیدی نگین پهره بلوچستان با سرمایه گذاری ۳۰ میلیارد ریال ، اشتغال ۶ نفر که در زمینی به گسترع ۹ هزار متر مربع استقرار دارد بود ، که این واحد در زمینه بسته بندی خرما فعالیت دارد.وی بیان کرد: شرکت آران با سرمایه گذاری ۳ هزار ۵۰۰ میلیارد ریال و اشتغال ۲۰نفر ، که در حاضر به تولید تیر بتنی برق مشغول است ، نیز مورد بازدید قرار گرفت.

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی سیستان و بلوچستان گفت: در این بازدید مشکلات مطرح شده از سوی واحد های تولیدی نیز مورد بررسی قرارگرفت.

به گزارش روابط عمومی عملیات اجرایی شهرک صنعتی ایرانشهر در سال ۱۳۷۱ آغاز شده است.این شهرک با گستره ۳۴۷ هکتار و فاز عملیاتی ۱۹۰ هکتار در کیلومتر ۷ جاده ایرانشهر بمپور واقع شده است.

گفتنی است تاکنون ۵۶ واحد تولیدی با سرمایه گذاری ۳۳۴ میلیارد ریال و ظرفیت اشتغال ۹۶۲ نفر در بر اساس ارقام دفتری در این شهرک استقرار دارند.

مطالب دیگر در حوزه شرکت شهرکهای صنعتی را در صنعت و توریسم دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://sanattourism.ir/?p=91474

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.