تاریخ : یکشنبه, ۱۷ تیر , ۱۴۰۳ 1 محرم 1446 Sunday, 7 July , 2024
3

ایجاد پاتوق‌های شهری در همه نقاط شهر اصفهان

  • کد خبر : 74834
  • 04 نوامبر 2020 - 11:11
ایجاد پاتوق‌های شهری در همه نقاط شهر اصفهان

شهردار اصفهان: از ایجاد پاتوق‌های شهری در همه نقاط شهر اصفهان خبر داد. شهردار اصفهان اعلام کرد:در تاریخ ۹۹.۹.۹ از ۹ پروژه عمرانی در منطقه ۹ شهر اصفهان بهره برداری خواهد شد و یکی از آنها پاتوق شهری خواهد بود. وی افزود: همچنین در منطقه یک شهر هم پاتوق‌های شهری ایجاد گردیده و این طرح […]

شهردار اصفهان:

از ایجاد پاتوق‌های شهری در همه نقاط شهر اصفهان خبر داد.

شهردار اصفهان اعلام کرد:در تاریخ ۹۹.۹.۹ از ۹ پروژه عمرانی در منطقه ۹ شهر اصفهان بهره برداری خواهد شد و یکی از آنها پاتوق شهری خواهد بود.

وی افزود: همچنین در منطقه یک شهر هم پاتوق‌های شهری ایجاد گردیده و این طرح در سایر نقاط اصفهان اجرا می‌گردد.

به گزارش توریسم پرس به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان،قدرت اله نوروزی در برنامه زنده تلویزیونی هشت بهشت به اعیاد ماه ربیع الاول اشاره کرد و بیان کرد: امیدوارم با نگاه به مهربانی و محبت حضرت رسول اکرم (ص)، وحدت را در همه ارکان زندگی فردی و اجتماعی خود جاری کنیم چرا که با وحدت، همدلی نیز ایجاد می‌شود.

قدرت اله نوروزی با اشاره به روند اجرای طرح‌های عمرانی در شهر اصفهان که با همراهی شورای اسلامی شهر و مسئولان استانی در شرایط سخت اقتصادی گفت:در این وضعیت باید بعضی از طرح‌ها متوقف می‌شد اما با همراهی توانستیم اجرای پروژه‌ها را در شهر به جریان بیندازیم.

ایشان اظهار کرد در این مسیر برخی طرح‌ها نیز به بهره برداری رسیده است.

شهردار اصفهان در ادامه گفت: البته این طرح‌ها بدون برگزاری مراسم افتتاحیه به دلیل شیوع ویروس کرونا، در اختیار شهروندان قرار گرفته است که از جمله آنها می‌توان به پل آفتاب و ادامه بلوار فرزانگان اشاره کرد.

وی گفت: در ادامه بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی، برای حفظ سلامت شهروندان،برگزاری افتتاحیه‌ها هم از سوی شهرداری به صورت مجازی انجام می‌شود. در همین راستا امروز بهره برداری از فاز اول نمایشگاه بین المللی اصفهان شامل سالن امیرکبیر، بخش اداری، الکتریکال و مکانیکال، فضای سبز، رجیستری و تأسیسات به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.

اعتبار ۲۲۵ میلیارد تومانی صرف پروژه نمایشگاه اصفهان 

شهردار اصفهان عنوان کرد: برای ساخت نمایشگاه اصفهان بیش از ۲۰۰ پیمانکار مشغول فعالیت بوده‌اند و در سه سال گذشته، ۲۲۵ میلیارد تومان اعتبار صرف شده است.

سالن گلستان شهدا در صف بهره برداری

ایشان با بیان اینکه از دیگر طرح‌های آماده بهره‌برداری در شهر می‌توان به سالن گلستان شهدای اصفهان اشاره کرد،اعلام کرد:رینگ چهارم هم با سرعت در حال اجراست به طوری‌که تا پایان سال جاری بهره‌برداری از مجموعه پل‌ ها و تقاطع غیر همسطح سردار شهید سلیمانی شاهد خواهیم بود.

قدرت اله نوروزی تصریح کرد: در بخش دیگری از شهر هم در زیر زمین مترو در حال ساخت است و دستگاه های حفاری (تی بی ام) از دو جبهه فعالیت می کنند.

یکسان‌سازی تابلوها و نمادهای شهر در طرح پیرایش شهری 

ایشان در ادامه گفت: در چهارباغ هم خیابان‌های منتهی به این گذر و میدان امام حسین (ع) در حال سنگ فرش است و با این اقدامات به زیبایی‌های چهارباغ افزوده می‌شود.

نوروزی اظهار کرد: انتظار داریم با همراهی کسبه شهر اصفهان طرح پیرایش شهری که شامل یک خیابان در هر منطقه اصفهان است،اجرایی تا براساس این طرح نماها و تابلوهای خیابان ها یکسان سازی شود.

وی افزود: با اجرای موفقیت آمیز در برخی خیابان‌ها، این طرح در تمام شهر اجرایی خواهد شد.

شهردار اصفهان عنوان کرد: در تاریخ ۹۹.۹.۹ از ۹ پروژه عمرانی در منطقه ۹ شهر اصفهان بهره برداری خواهد شد که یکی از آنها پاتوق شهری خواهد بود. همچنین در منطقه یک شهر هم پاتوق های شهری ایجاد شده و این طرح در سایر نقاط شهر هم اجرا می شود.

ایشان در ادامه یادآور شد: در شهر اصفهان با ایجاد شبکه دوچرخه سواری،در صدد هستیم دوچرخه جایگزین خودروها گردد که برای این کار باید در هر منطقه یک مسیر ویژه دوچرخه ایجاد و در نهایت به شبکه متصل گردد.

 

منبع: شهرداری اصفهان

 

مطالب دیگر در حوزه شهرداری‌ها را در توریسم پرس دنبال کنید

 

لینک کوتاه : https://sanattourism.ir/?p=74834

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.