تاریخ : یکشنبه, ۱۷ تیر , ۱۴۰۳ 1 محرم 1446 Sunday, 7 July , 2024
2

اکران طرح های فرهنگی ویژه محرم در سطح شهر/ المان های محرم نصب می‌شود

  • کد خبر : 70746
  • 19 آگوست 2020 - 9:19
اکران طرح های فرهنگی ویژه محرم در سطح شهر/ المان های محرم نصب می‌شود

اکران طرح های فرهنگی ویژه محرم در سطح شهر/ المان های محرم نصب می‌شود شهردار اردبیل از فضاسازی و اکران طرح های فرهنگی متناسب با ماه محرم در سطح شهر خبر داد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری اردبیل،حمید لطف اللهیان امروز در جلسه هماهنگی برنامه های ماه محرم در اردبیل گفت: با توجه به […]

اکران طرح های فرهنگی ویژه محرم در سطح شهر/ المان های محرم نصب می‌شود

شهردار اردبیل از فضاسازی و اکران طرح های فرهنگی متناسب با ماه محرم در سطح شهر خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری اردبیل،حمید لطف اللهیان امروز در جلسه هماهنگی برنامه های ماه محرم در اردبیل گفت: با توجه به محدودیت هایی کرونایی و برگزارنشدن مراسمات مذهبی با هدف ایجاد فضای معنوی،سطح شهر متفاوت تر از سالهای قبل با پرچم ها و بیرق های مشکی فضا سازی شده است.
وی با بیان اینکه امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا آیین استقبال از ماه محرم برگزار نشد، افزود: سعی کردیم با فضاسازی ویژه سطح شهر به استقبال محرم رفته تا شهروندان حال و هوای محرم را لمس کنند.
شهردار اردبیل با تاکید براینکه با تمهیدات ویژه در ایام سوگواری سرور و سالارشهیدان اباعبدالله الحسین (ع) بایستی فضای خالی دسته جات عزاداری را پرکنیم،افزود: طرح های فرهنگی با محتواهای فرهنگی و پیشگیری از کرونا در پیشانی پل ها و استندهای شهری نصب میشود.
لطف اللهیان تصریح کرد: المانهای ویژه محرم نیز با هدف انتقال مفاهیم قیام حسینی و ترویج فرهنگ عاشورایی در سطح شهر نصب میشود.
شهردار همچنین به اجرای ویژه برنامه های فرهنگی مذهبی در بستر فضای مجازی بصورت آنلاین و پخش زنده اشاره کرد و گفت: مداحی‌های آنلاین در فرهنگسراها، طرح ۶۰ شب ۶۰ منبر نیز با هدف بهره گیری از منابر مذهبی روحانیون وعاظ حسینی برگزار میشود.
وی با تکریم شعار “هرخانه یک حسینیه” از شهروندان و عزاداران حسینی خواست با پیوستن به این پویش که از شهروندان خواسته شده در محلات و سردرب منازل و مجتمع های مسکونی نشانه های عاشورایی نصب کنند،شهرداری اردبیل را  در نشر فرهنگ عاشورایی همراهی کنند.

 

منبع : شهرداری اردبیل

 

مطالب دیگر در حوزه ی شهرداری‌ها را در توریسم پرس دنبال کنید

لینک کوتاه : https://sanattourism.ir/?p=70746

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.