تاریخ : یکشنبه, ۱۷ تیر , ۱۴۰۳ 1 محرم 1446 Sunday, 7 July , 2024
1
شهرداری شاهرود

اولین اتوبوس بازی و مهارت در ایران به همت شهرداری شاهرود راه اندازی شد

  • کد خبر : 95234
  • 12 جولای 2022 - 14:09
اولین اتوبوس بازی و مهارت در ایران به همت شهرداری شاهرود راه اندازی شد
شهردار شاهرود با بیان اینکه در اجرای طرح ها و ایده ها همیشه سعی ما بر این بوده تا شاهرود شهر اولین ها باشد، گفت: اولین اتوبوس بازی و مهارت در ایران با هدف سرمایه گزاری در مهارت های زندگی و کلامی، مهارت های اجتماعی و رفتاری در کودکان و دانش آموزان ۵ تا ۱۰ سال و آشنایی کودکان با حقوق خود و حقوق شهروندی، عصر دوشنبه در محل پارک شهرک غفاری با همت شهرداری شاهرود راه اندازی شد.

به گزارش صنعت و توریسم به نقل از روابط عمومی مدیریت شهری، شهردار شاهرود با اشاره به اینکه هدف اصلی شهرداری نسبت به راه اندازی اتوبوس کودک، بالندگی نونهالان و کودکان در کنار خانواده ها، آموزش و پرورش و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است، افزود: گروه اجتماعی و فرهنگی شهرداری شاهرود نیز گامی در راستای محقق شدن این هدف برداشته تا کودکان در آینده توانمند تر از گذشته باشند.

وی کودکان را افرادی موثر در بهبود بخشیدن امور گوناگون در جامعه محلی، ملی و جهانی داست و تصریح کرد: معتقدیم آموزش ها باید دقیق و غیر مستقیم باشد تا کودکان بتوانند با مهارت ها و حقوق شهروندی خود که بسیار مهم و حائز اهمیت است آشنا شوند.

محسن احمدی با بیان اینکه مهم تر ازشهر زیبا، داشتن شهروندانی با افکار زیبا است، ابراز داشت: اولین اتوبوس بازی و مهارت در ایران با هدف سرمایه گزاری در مهارت های زندگی و کلامی، مهارت های اجتماعی و رفتاری در کودکان و دانش آموزان ۵ تا ۱۰ سال و آشنایی کودکان با حقوق خود و حقوق شهروندی، راه اندازی شد.

شهردار شاهرود با اشاره به اینکه تربیت شهروندان فعال و مسئولیت پذیر، کمک بسیار بزرگی به پیشرفت فردی و اجتماعی نونهالان و کودکان می کند، اظهار داشت: تلاش مجموعه شهرداری بر این است تا برای تاثیر گذاری و جذب بیشتر، آموزش ها به کودکان بازی محور و کودک محور باشد ودر همین راستا، آموزش حقوق شهروندی و مهارتی را به شیوه غیر مستقیم و نو به مقصود رسانده تا این رسالت را به خوبی در حق بچه ها ادا کنیم.

وی رعایت عدالت اجتماعی را یکی از نکات حائز اهمیت در اجرای این طرح برشمرد و خاطر نشان کرد: شهروندان می توانند با مراجعه به صفحه مجازی شهرداری شاهرود وبنرهایی که در سطح شهر و محله نصب می شود از حضور این اتوبوس در محله خود آگاه شوند.

لینک کوتاه : https://sanattourism.ir/?p=95234

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.