تاریخ : یکشنبه, ۱۷ تیر , ۱۴۰۳ 1 محرم 1446 Sunday, 7 July , 2024
8

اهدای لوح تقدیر به شرکت شهرکهای صنعتی سیستان و بلوچستان

  • کد خبر : 88572
  • 11 دسامبر 2021 - 10:48
اهدای لوح تقدیر به شرکت شهرکهای صنعتی سیستان و بلوچستان
مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی سیستان و بلوچستان گفت: در هفته پژوهش از شرکت شهرکهای صنعتی استان در دو بخش تقدیر و به این شرکت لوح سپاس اهدا شد.

به گزارش صنعت و توریسم به نقل از شرکت شهرکهای صنعتی سیستان و بلوچستان،“علیرضا راشکی” اظهار داشت: بخش اول به واسطه همکاری و همراهی شرکت در خصوص برگزاری برنامه های استانی هفته پژوهش و فناوری و بخش دیگر در امر ارتباط و همکاری پژوهشی  به عنوان همکار برتر اجرایی با دانشگاه سیستان و بلوچستان بود.

وی افزود: استفاده از ظرفیت های اساتید و اعضای هیات علمی دانشگاه ها و مراکز علمی به عنوان مشاور در کلینیک کسب و کار با هدف ارایه خدمات مشاوره به واحدهای تولیدی، انجام پروژه های عارضه یابی و بهبود از مهمترین دلایل اخذ لوح تقدیر در این خصوص بوده است.

رییس هیات مدیره شرکت شهرکهای صنعتی سیستان و بلوچستان یاد آور شد: از دیگر موارد می توان به برگزاری رویدادهای استارتاپی ، اجرای تورهای صنعتی و علمی بازدید از شهرک ها و نواحی صنعتی استان ویژه اساتید و اعضای هیات علمی دانشگاه ها ، انجام طرح های تیپ صنعتی و قابل سرمایه گذاری در استان با همکاری دانشگاه سیستان و بلوچستان ، شناسایی نیازهای قناورانه ، حمایت از پایان نامه های دانشجویی در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری اشاره کرد.

به گزارش روابط عمومی در متن این لوح تقدیر ها آمده است به واسطه “اهتمام مستمر ،تلاش مجدانه ،همکاری و همراهی ارزنده تان در امر برگزاری برنامه های استانی هفته پژوهش و فناوری از شما تقدیر و تشکر می شود” و در لوح تقدیر دیگر آمده است ، “به پاس تلاش های ارزشمندی که در ارتباط با دانشگاه و همکاری پژوهشی داشته اید ،به عنوان همکار اجرایی برتر شایسته تشکر و قدر دانی می باشید”.

مطالب دیگر در حوزه شرکت شهرکهای صنعتی را در صنعت و توریسم دنبال کنید
لینک کوتاه : https://sanattourism.ir/?p=88572

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.