تاریخ : یکشنبه, ۱۷ تیر , ۱۴۰۳ 1 محرم 1446 Sunday, 7 July , 2024
1

انعقاد ۲۱۱ فقره قرارداد در شهرک ها و نواحی صنعتی سیستان و بلوچستان در سال ۱۴۰۰

  • کد خبر : 96857
  • 20 آگوست 2022 - 14:05
انعقاد ۲۱۱ فقره قرارداد در شهرک ها و نواحی صنعتی سیستان و بلوچستان در سال ۱۴۰۰
211 فقره قرارداد در شهرک ها و نواحی صنعتی سیستان و بلوچستان در سال 1400منعقد شده است

به گزارش صنعت و توریسم به‌نقل از روابط عمومی، مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان گفت: ۲۱۱ فقره قرارداد در شهرک ها و نواحی صنعتی سیستان و بلوچستان در  سال ۱۴۰۰ با سرمایه گذاران و کار آفرینان منعقد شده است.

” علیرضا راشکی ” در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه زاهدان اظهار داشت: این در حالی است که ۸۱ هکتار زمین صنعتی در شهرک ها و نولحی صنعتی استان به آنها واگذار شده است.وی خاطر نشان کرد: در سال جاری انعقاد ۳۶۵  فقره قرار داد با  میزان واگذاری ۱۶۰ هکتار زمین صنعتی با سرمایه گذاران و کار آفرینان هدف گذاری شده است.

رییس هیات مدیره شرکت شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان تاکید کرد: در راستای حفاظت از منافع بیت المال ۱۰۷ فقره قرار داد واگذاری زمین که با افراد پیش از این منعقد شده بود و پس از گذشت چندین سال افراد نتوانسته بودند طرح خود را راه اندازی کنند ، در سال ۱۴۰۰ فسخ و ۱۰ هکتار زمین صنعتی آزاد سازی شد.

راشکی یاد آور شد: قرار است ۱۰۰ فقره قرار داد دیگر که طی چند سال اخیر هنوز راه اندازی نکرده و به اخطارهای این شرکت نیز در خصوص راه اندازی توجهی نکرده اند، در سال جاری فسخ و ۱۵ هکتار زمین صنعتی دیگر آزاد سازی شود.وی افزود: این در حالی است که در سال ۱۴۰۰ تعداد ۴۶ واحد تولیدی  در شهرک ها و نواحی صنعتی سیستان و بلوچستان راه اندازی شده اند.

پیش بینی بهره برداری از ۸۵ واحد تولیدی دیگر در سال ۱۴۰۱

 مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان بیان کرد: بهره برداری از ۸۵ واحد تولیدی دیگر در سال ۱۴۰۱ پیش بینی می شود.

راشکی در خصوص واحد های تولیدی ای که راکد بودند گفت:  در سال گذشته ۲۵ واحد از آنها راه اندازی مجدد شد .

به گزارش روابط عمومی همزمان با سخنرانی مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان در سخنرانی پیش از  خطبه های نماز جمعه ، میز خدمت نیز با حضور معاونان و مدیران این شرکت برای پاسخگویی به سوالات و ابهامات احتمالی و ارایه راهنمایی به نماز گذاران در خصوص سرمایه گذاری در شهرک های و نواحی صنعتی استان در محل مصلی تشکیل شد.

 

لینک کوتاه : https://sanattourism.ir/?p=96857

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.